Niin, eihän tuo Onnibus ole mitään muuta kuin halpislentoyhtiöiden kopio tieliikenteessä. Jos tuota verrataan johonkin Koiviston autoon, niin sanoisin, että tuolla konseptilla voi päästä hyvinkin tuottavuusrajan ylitse ja saada jotenkuten homma kannattamaan. Jo pelkästään yhtiöiden kokoa vertailtaessa huomaa aika nopeasti, että Koivistolla lienee jo pelkät kiinteät kulut aivan eri luokkaa kuin tuollaisella käytännössä yhden auton nyrkkipajalla. Ja jos toimari on ainoa työntekijä, niin palkkakustannuksetkin ovat aika lailla minimissä. [...] Toisaalta pitää muistaa sekin, että jos kerran liikennöinti vapautuu, niin muillakin on mahdollisuus pelata samoilla säännöillä. Jos vaikkapa KA päättäisi lähteä hintakilpaan mukaan, niin pitkässä juoksussa Onnibus:lle kävisi huonosti; iso firma pystyy pyörittämään hommaa persnetolla paljon pidempään.