Niin eikös heidän olisi järkevämpi liikennöidä ihan omilta asemilta. Oma laituri, katos ja aikataulunäyttö ei varmaan maksa enempää kuin Matkahuollon asema maksut. Hyvä myyntivaltti Helsingissä olisi mm. terminaali Itä- Helsingissä. Jolloin idässä asuvien Länsi- Suomeen päästäkseen enää tarvitsisi mennä keskustaan saakka. Alkuvaiheessa (vuoteen 2014?) uusilla reiteillä heillä onkin erilliset lähtöpaikat, mutta toivoisin että heillä olisi kunnianhimoa perustaa omia bussiasemia eikä parkua Matkahuollon asemien perään. --
Tässä olisi mahdollisuus tarjota matkustajille kohtuuhintaista, mutta silti korkealaatuista palvelua. Tässä on mahdollisuuksia vaikka mihin, ja toivottavasti ne käytetään hyödyksi. Liikenteen vapautuminen tuo myös ulkomaisille isoille yhtiöille mahdollisuuden tulla ajamaan Suomeen liikennettä omilla ehdoillaan, hinnoillaan yms. Ilman että mikään taho määrää heidän puolestaan mitä lipuista pitää pyytä ja vedä välistä lippu- ja rahtituloja.