Näin näyttää käyneen, ainakaan 20.11. kokouksen pöytäkirjassa ei ole mainintaa tuloksista.
Eräällä toisella alan foorumilla on ollut jo aikaa tieto että ratkaisu saataisiin 5.12.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Näin näyttää käyneen, ainakaan 20.11. kokouksen pöytäkirjassa ei ole mainintaa tuloksista.
Kari Sankala sanoi:Oulun joukkoliikenne matalammalle tasolle
Valtuusto leikkasi joukkoliikenteen määrärahoja asiantuntijaelimen Oulun joukkoliikennejaoston alkuperin esittämästä tasosta noin miljoonalla eurolla. Oulun kaupunki ottaa vastuun joukkoliikenteen järjestämisestä heinäkuun alusta 2014. Valtuusto varasi ensi vuodelle joukkoliikennepalvelujen ostoon 15,5 miljoonaa euroa, kun lähtöesitys oli 16,8 miljoonaa euroa. Valtuustolla oli realismia, kun se laski lipputulojen tuottotavoitetta samalla 8,4 miljoonasta eurosta 7,5 miljoonaan euroon. Joukkoliikennemenojen leikkaus paransi kaupungin toimintakatetta 362 000 eurolla. Vuosien 2015 ja 2016 osalta joukkoliikenteen määrärahoja leikattiin toimintamenojen ja tehtävien ostojen kohdalla ensin miljoonalla eurolla ja vuonna 2016 1,5 miljoonalla eurolla. Päätös joukkoliikenteen palvelutasosta vaati äänestyksen. Se syntyi äänin 40–27.
Lue lisää huomisen Kalevasta.
Oulun tulokset ovat kuulemma nämä:
Kohteet:
1. Koskilinjat
2. Koskilinjat
3. Koskilinjat
4. Oubus
5. otp
6. Koskilinjat
7. Koskilinjat
8. otp
9. Suorsa
10. Koskilinjat
Suurin häviäjä taisikin olla oikeastaan V. Alamäki, joka menetti nykyisensä vaikka tarjosi. Toisaalta eipä vahvasti mennyt Pohjolan Matkalla eikä Kylmäselläkään, joista jälkimmäinen ilmeisesti jätti tarjoamatta.Koskilinjat menestyi siis aika hyvin, sillä noiden muiden liikennöitsijöiden palikat ovat kovin suppeita liikennöinnin suhteen.
Lieneekö tietokanavassasi virhe, vai missä tästä listasta ovat sellaiset "maan osaavimmat alan tekijät" kuten Onnibus, tai Oulun Onnikka?Oulun tulokset ovat kuulemma nämä:
Kohteet:
1. Koskilinjat
2. Koskilinjat
3. Koskilinjat
4. Oubus
5. otp
6. Koskilinjat
7. Koskilinjat
8. otp
9. Suorsa
10. Koskilinjat
Lieneekö tietokanavassasi virhe, vai missä tästä listasta ovat sellaiset "maan osaavimmat alan tekijät" kuten Onnibus, tai Oulun Onnikka?
Halpabusseja edustaa Oulun Työväen Palloilijat
Pieni pettymys, kun voittivat vain kaksi kohdetta
Ja kaikki bongaajat HUOM! Niitä EI saa kuvata! Se on poliisiasia jos näin tekee.
Olisihan se perin ikävää, jos bongari sattuisi nappaamaan valokuvan vaikkapa täyttä sairaseläkettä nauttivasta "kuljettajasta", jolle palkka tahi muu vastike työstä maksetaan ei-niin-vakiintuneen tavan mukaisesti...Ja kaikki bongaajat HUOM! Niitä EI saa kuvata! Se on poliisiasia jos näin tekee.
Olisko mitään et liikenteen aloituspäivänä miitti Oulussa ja miitin pääpaino OTP:n kuvaamisessa
Eli kukaan suuri kansainvälinen toimija ei ole viitsinyt tarjota näistä pikkupaketeista mitään. En ihmettele.