Olisihan kohteiden 1-3 yhdistelmätarjouksella saanut jo 50 auton liikenteen.
Yhdistelmätarjousmahdollisuus oli kohteista 1 ja 3, ei 1 - 3. Kohteiden 1 ja 3 yhdistelmän koko on 40 autoa.
Onko muuten niin että kohteista on pakko jättää yksittäistarjoukset eikä pelkkää yhdistelmätarjousta voi jättää?
Sai jättää pelkän yhdistelmätarjouksenkin. Oulussa ainakin näyttää siltä, että kustannustehokkaimpia olivat pienet kohteet, joihin paikallisetkin yrittäjät pystyivät tarjoamaan. Heillä kiinnostusta olisi tarjousten perusteella ollut enemmänkin, esim. Revon turistiliikenne jäi kokonaan ilman liikennettä.
Nobinan toimitusjohtajahan on ainakin lehtijutuissa kertonut, että he jättäytyivät pois keskisuurten kaupunkien kilpailutuksista sopimusehtojen vuoksi. Veolian haluttomuuden osallistua taas ymmärtää ainakin helposti sitä taustaa vasten, että koko firman toiminnot Suomessa pitäisi saada myytyä tämän vuoden loppuun mennessä. Niin kauan kun tietoa toimintojen kaupaksi saamisesta ei ole, uusi omistaja tuskin antaa lupaa toiminnan laajentamiseen.
Viimeksi muokattu: