PL #168 (GBZ-110, Volvo B10B Lahti 400 vm. 1996) on palannut takaisin Uudellemaalle
Taitaa olla myös linjakilvet uusittu jossain vaiheessa kiertuetta.
Viimeksi muokannut moderaattori:
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
PL #168 (GBZ-110, Volvo B10B Lahti 400 vm. 1996) on palannut takaisin Uudellemaalle
PL #168 (GBZ-110, Volvo B10B Lahti 400 vm. 1996) on palannut takaisin Uudellemaalle - ainakin tänään näkyi olevan Kirkkonummen liikenteessä. Uutenahan se liikennöi hetken aikaa Länsi-Uudenmaan vakiovuoroilla ennen siitymistään Espoon 35:lle yhdeksi vakioautoksi jolloin matkustamoon vaihdettiin peltikuppi-istuimet. Välissä auto oli Kuopio-Siilinjärven 35:llä ja ennen Uudellemaalle paluuta Savonlinnan paikkurissa. Nyt siinä näytti olevan taas vaihdettu pehmeät korkeaselkänojaiset penkit.
No niin, Pohjolan Liikenteen vuoden 2011 kalustohankinnat näyttävät seuraavalta
- 18 kpl Iveco Crossway LE
- 3 kpl Scania K280 UB 6x2*4 / Lahti Scala.
No niin, Pohjolan Liikenteen vuoden 2011 kalustohankinnat näyttävät seuraavalta
- 18 kpl Iveco Crossway LE
- 3 kpl Scania K280 UB 6x2*4 / Lahti Scala
Tulevatko voitetuille linjoille e18, e19 ja 512/A?
^Huonointa kalustohankinnassa on että omniexpressejä hankittiin lisää opticruisella...
Mitäs siinä sitten..? Tai no, riippuu tietysti, ovatko kytkinpolkimella vai ilman. Kumpi versio tuossa on kyseessä? Vaan eipä tuo I-Shiftin veroinen liene sittenkään.
Yksi noista uusista Ivecoista on menossa Karjalohjalle auto no78 tilalle joka on kohta siirtymässä Lohjalle 23 tilalle joka on siiretty Kirkkonumelle