- Liittynyt
- 21 Marraskuu 2007
- Viestit
- 240
Onko kellään tiedossa muuten linjan h33 (Munkkiniemi - Tarvo) ideaa? Linjan liikennöintiajat olivat aika mielenkiintoiset!
1.9.1989-31.5.1990
Tarvosta:
09 30 50
10 10 30 50
11 10 30
13 10 30 50
14 10 30 48
15 10
Munkkiniemestä:
09 20 40
10 00 20 40
11 00 20
13 00 20 40
14 00 20 40
15 02
Linja kulki siis hieman aamuruuhkan jälkeen ja hieman ennen iltapäiväruuhkaa. Oliko tämä kenties vain hyvää lisäpalvelua Tarvolaisille? Vai kenties jopa Joukolinjan kaukainen serkku
HKL:n letkulinjoja oli siis tuolloin ainakin h18, h20/N, h42, h64/N, h65A/N, h66/A ja h71, sekä osittain h55A. Mahtoikohan h58 tai h59:llä kulkea jo tuolloin letkuja?
1.10.1989 alkoi Läpi yön liikennekokeilu. Linjojen numerot olivat 01N-07N
01N Rautatientori - Munkkiniemi - Konala - Vihdintie - Ruskeasuo - Rautatientori
02N Rautatientori - Hakaniemi - Pasila - Haaga - Kannelmäki - Nurmijärventie - Pasila - Hakaniemi - Rautatientori
03N Rautatientori - Länsi-Herttoniemi - Itäkeskus (M) - Myllypuro - Kontula - Mellunmäki - Vuosaari - Itäkeskus (M)
04N Itäkeskus (M) - Puotila - Roihuvuori - Laajasalo - Itäkeskus (M) - Rautatientori
Linjat 05N-07N lähtivät tuolloin Koskelasta ja niiden reitit olivat seuraavat:
05N Koskela - Pihlajamäki - Jakomäki - Puistola - Malmi - Koskela
06N Koskela - Rautatientori - Lauttasaari - Erottaja - Rautatientori - Koskela
07N Koskela - Pukinmäki - Siltamäki - Paloheinä - Pakila - Maunula - Koskela
Valitettavasti linjojen kulusta ei saa vielä tuosta aikataulusta minkäänlaista tietoa.
06N toimi siis syöttölinjana linjoille 05N ja 07N. Vuoden 1990 syysaikataulussa (1.9.1990 - 31.5.1991) oli linjat 06N ja 07N yhdistetty linjaksi 06N. Valitettavasti vielä -90 syysaikataulussakaan ei kerrota mitään linjojen kulusta, ainoa info on "Aikatauluja saa myynti- ja neuvontatoimistoista."
1.9.1989-31.5.1990
Tarvosta:
09 30 50
10 10 30 50
11 10 30
13 10 30 50
14 10 30 48
15 10
Munkkiniemestä:
09 20 40
10 00 20 40
11 00 20
13 00 20 40
14 00 20 40
15 02
Linja kulki siis hieman aamuruuhkan jälkeen ja hieman ennen iltapäiväruuhkaa. Oliko tämä kenties vain hyvää lisäpalvelua Tarvolaisille? Vai kenties jopa Joukolinjan kaukainen serkku
HKL:n letkulinjoja oli siis tuolloin ainakin h18, h20/N, h42, h64/N, h65A/N, h66/A ja h71, sekä osittain h55A. Mahtoikohan h58 tai h59:llä kulkea jo tuolloin letkuja?
1.10.1989 alkoi Läpi yön liikennekokeilu. Linjojen numerot olivat 01N-07N
01N Rautatientori - Munkkiniemi - Konala - Vihdintie - Ruskeasuo - Rautatientori
02N Rautatientori - Hakaniemi - Pasila - Haaga - Kannelmäki - Nurmijärventie - Pasila - Hakaniemi - Rautatientori
03N Rautatientori - Länsi-Herttoniemi - Itäkeskus (M) - Myllypuro - Kontula - Mellunmäki - Vuosaari - Itäkeskus (M)
04N Itäkeskus (M) - Puotila - Roihuvuori - Laajasalo - Itäkeskus (M) - Rautatientori
Linjat 05N-07N lähtivät tuolloin Koskelasta ja niiden reitit olivat seuraavat:
05N Koskela - Pihlajamäki - Jakomäki - Puistola - Malmi - Koskela
06N Koskela - Rautatientori - Lauttasaari - Erottaja - Rautatientori - Koskela
07N Koskela - Pukinmäki - Siltamäki - Paloheinä - Pakila - Maunula - Koskela
Valitettavasti linjojen kulusta ei saa vielä tuosta aikataulusta minkäänlaista tietoa.
06N toimi siis syöttölinjana linjoille 05N ja 07N. Vuoden 1990 syysaikataulussa (1.9.1990 - 31.5.1991) oli linjat 06N ja 07N yhdistetty linjaksi 06N. Valitettavasti vielä -90 syysaikataulussakaan ei kerrota mitään linjojen kulusta, ainoa info on "Aikatauluja saa myynti- ja neuvontatoimistoista."