339-DF
Tunnistettu jäsen
- Liittynyt
- 8 Elokuu 2005
- Viestit
- 8,496
En nyt tiedä, onko ratikan johtaminen tuonne sinänsä järkevää vai ei, mutta kyllä noi perustelut on taas niin hassuja.
Pysäkkiväli paljon harvempi? Sehän on juuri niin tiheä kuin mikä sen päätetään olevan. Vaikka jokerin nykyisen osuuden pysäkkiväli on nykyinen, niin jatkopätkä Itäkeskuksesta Puotilanrantaan voi ihan hyvin olla tiheämmällä pysäkkivälillä, ei sitä mikään estä eikä se pidennä kenenkään matka-aikoja Itäkeskuksesta länteen. Myöskään tuo tarjonta ei ole ongelma – jatketaan sinne Puotilanrantaan joka toinen vaunu. No, nää on näitä, virkamiehistö istuu miettimässä ,että miten tuo nyt voitaisiin torpata ja keksii mitä keksii. Tällä kertaa keksi huonosti.
Kun HKL-Suy aikanaan halusi vastustaa Simonkadun rataa, niin siellä vasta oli veijareiden aivoriihi. Naurattaa vieläkin.
Pysäkkiväli paljon harvempi? Sehän on juuri niin tiheä kuin mikä sen päätetään olevan. Vaikka jokerin nykyisen osuuden pysäkkiväli on nykyinen, niin jatkopätkä Itäkeskuksesta Puotilanrantaan voi ihan hyvin olla tiheämmällä pysäkkivälillä, ei sitä mikään estä eikä se pidennä kenenkään matka-aikoja Itäkeskuksesta länteen. Myöskään tuo tarjonta ei ole ongelma – jatketaan sinne Puotilanrantaan joka toinen vaunu. No, nää on näitä, virkamiehistö istuu miettimässä ,että miten tuo nyt voitaisiin torpata ja keksii mitä keksii. Tällä kertaa keksi huonosti.
Kun HKL-Suy aikanaan halusi vastustaa Simonkadun rataa, niin siellä vasta oli veijareiden aivoriihi. Naurattaa vieläkin.