Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
602 oli lähdössä Itäkeskuksesta Keilaniemeen, mutta matka loppui lyhyeen. Iltalehden kuva.Onko 614 se, joka lähti Itiksestä ja törmäsi vastaantulevaan vaunuun? Se Itiksestä lähtenyt kai näistä vaurioituneista vaunuista pahimmassa kunnossa on ollut, eli jos sekin on jo koeajokelpoinen, niin sittenhän tilanne on oikein hyvä.
Miks pikaratikan rataa ei voida yhdistää Pikkuhuopalahteen?
Ei taida ammattipätevyyskorttia olla
Jaa sekin vihdoin linjalla.629:kin aloitti kaupalliset ajot eilen.
Ahaa, 614 oli kuvan mukaan se Itikseen saapuva.602 oli lähdössä Itäkeskuksesta Keilaniemeen, mutta matka loppui lyhyeen. Iltalehden kuva.
Ainakin oman tuntemuksen mukaan eroja löytyy, ainakin osassa vaunuja vielä selkeä heiluminen.Ollaanko pikaratikan huojumisongleman kanssa luovutettu. Kuitenkin ratikat siitä tuntuvat kärsivän, monessa ratikka narskuu ja vinkuu jo keskiakseli kun esiintyy koko ajan pientä edes takas kääntymistä. Rasituksen huomaa siitä että akseli narskuu juuri sillä asteella kun ratikan heilunta sitä vääntelee edes takas. Eli suunnilleen 5 astetta.
Ratikoissa joissa on pyöräprofiili vaihdettu juuri tuon ongelman vuoksi ei ole keikutuksessa juurikaan eroa.
Henkilöauto ja raitiovaunu törmäsivät toisiinsa Espoossa Otakaaren ja Otaniementien risteyksessä maanantaina puolenpäivän aikoihin. Nokkakolari ei aiheuttanut henkilövahinkoja.
Kolariin osalliseksi joutunut raitiovaunu oli Itäkeskuksen ja Keilaniemen välillä liikennöivä pikaratikka 15.
Kolarista seurasi molemmille ajoneuvoille peltivaurioita.
Henkilöauto ei ollut ajautunut Länsi-Uudenmaan pelastuslaitoksen mukaan ratikkakiskoille. Nokkakolari tapahtui sen sijaan paikassa, jossa ajoraiteet risteävät ajotien kanssa.
Kolarista aiheutui jonkin verran haittaa liikenteelle.
Sopivasti kun lumet ovat sulaneetTyövaunuksi muutettua vaunua 82 lasketaan lavetilta kiskoille Roihupellon varikolla juuri nyt.