- Liittynyt
- 24 Lokakuu 2007
- Viestit
- 2,238
Olenpa kerrankin samaa mieltä. Eihän siitä pääse yli eikä ympäri että Helsinkiin kuuluu kunnollinen raitioliikennemuseo. Olisi mielenkiintoista tietää ketkä tätä onnetonta Korjaamo-projektia ajoivat. Itse kävin raitioliikennemuseossa usein ja viihdoin yläkerrassa myös katsellen vanhoja videofilmejä.
Joku perusteli muutostöitä alhaisilla kävijämäärillä. Onhan meillä monta tapaa lisätä kävijämääriä. Todella merkillistä ja käsittämätöntä että edes vanhojen raitiovaunujen säilyttämisestä ja näyttämisestä jälkipolville ei voida olla yhtä mieltä. Pitää vaatia raitioliikennemuseon palauttamista sellaiseksi kuin se oli ennen korjaamovouhotusta. Saamme me sinne sitten kävijöitä vaikka talkoovoimin. Jokainen homma yhden jne.
Helsingissä on ikävänä piirteenä se että joka asiaan pitää sotkea raha. Kulttuuri väistyy aina kun yksi liike-elämän puuhapete kääntää kaupungin virkamiesten pään.
---------- Viesti lisätty kello 15:17 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu kello 15:15 ----------
Ja sitten tämä Korjaamon puuhapete joutui kaupunginkanssa kaikenlaisiin erimielisyyksiin.
Joku perusteli muutostöitä alhaisilla kävijämäärillä. Onhan meillä monta tapaa lisätä kävijämääriä. Todella merkillistä ja käsittämätöntä että edes vanhojen raitiovaunujen säilyttämisestä ja näyttämisestä jälkipolville ei voida olla yhtä mieltä. Pitää vaatia raitioliikennemuseon palauttamista sellaiseksi kuin se oli ennen korjaamovouhotusta. Saamme me sinne sitten kävijöitä vaikka talkoovoimin. Jokainen homma yhden jne.
Helsingissä on ikävänä piirteenä se että joka asiaan pitää sotkea raha. Kulttuuri väistyy aina kun yksi liike-elämän puuhapete kääntää kaupungin virkamiesten pään.
---------- Viesti lisätty kello 15:17 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu kello 15:15 ----------
Ja sitten tämä Korjaamon puuhapete joutui kaupunginkanssa kaikenlaisiin erimielisyyksiin.