Vaunulla ajettiin useita kertoja Eiran ympäri myötäsukaan. Sisällä elokuvattiin. Edessä oli "reittitunnus" H.10. 8. 2009:
HKL 150 liikehti keskipäivällä keskustassa (tilausajossa).
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Vaunulla ajettiin useita kertoja Eiran ympäri myötäsukaan. Sisällä elokuvattiin. Edessä oli "reittitunnus" H.10. 8. 2009:
HKL 150 liikehti keskipäivällä keskustassa (tilausajossa).
Edessä oli "reittitunnus" H.
siitä 150:n "H"-tunnuksesta. Olisikohan aika korjata nauhakilpi, ettei tarvitse olla "H":lla seuraavaa kymmentä vuotta?
Puolisoni ainakin piti vaunua herkullisena. Mutta hänen toinen nimensä onkin Marianne.Aika hirvee pellehermannimeininki tuossa. Suorastaan tekis ehkä mieli jäädä pysäkille odottamaan seuraavaa. Sinänsä tyylikkäimmät mainosmanneista ovat olleet väriskaalan puolesta sellaisia, että värityksen (siis ilman kaupallisia kuvioita ja viestiä) voisi ottaa vaikka koko kalustossa käyttöön.
H niinkuin Helsinki, tarviiko sitä poistaa?
H niinkuin Halliin eli kyllä mäkin olen jo pidempään odottanut, että linjanumerolaatikko olisi taas tyhjä, niin kuin se alunperin oli kun Luddesta tuli tilausajovaunu. Enpä tiedä missä vaiheessa se H sinne ilmestyi ja miksi.
Jotain varmasti sitten tapahtuu. Vallilassa ei ole liikaa tiloja vaunujen seisottamiseen.H-1 hinasi iltapäivällä MVV 510:n (HKL 166) Koskelasta Vallilaan.
Samalla, kun kuvasin raitioliikennettä ja vaunua 150 Eiran suunnalla (keskellä päivää), tuli selväksi, että kolmosen aikataulut ovat täysin viitteellisiä. Vuoroväliksi voisi hyvin ilmoittaa 5 - 15 min.
Ja sitten kolmonen ja ysi samalla reittiosuudella, peräkkäin kuin köyhän talon porsaat! Onko se nykyaikana mahdotonta suunnitella aikatauluja...