26.10.: Vielä se 13 on kuitenkin letkassa "nuorempien kavereiden" kanssa.On siellä pihalla romutukseen menossa HKL 13 myös.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
26.10.: Vielä se 13 on kuitenkin letkassa "nuorempien kavereiden" kanssa.On siellä pihalla romutukseen menossa HKL 13 myös.
26.10.: Vielä se 13 on kuitenkin letkassa "nuorempien kavereiden" kanssa.
No ovatko 11 ja 14 vielä olemassa / menossa romuksi?Se on kuitenkin menossa romuksi.
No ovatko 11 ja 14 vielä olemassa / menossa romuksi?
Hesarin ja Flemarin kulmaan näyttää lisättäneen puuttuva valoetuus eli linjalla 8 Salmikseen päin. Ainakin ledi vilkkui ja ajolupa myönnettiin odottamattoman nopeasti.
Seuraavaksi kasilinjalle (ja kolmosille) voitaisiin palauttaa etuisuudet Caloniuksenkadun ja Runeberginkadun risteykseen. Tässä risteyksessä oli aikaisemmin varsin hyvät etuisuudet ratikoille.
Kyseisessä risteyksessä kokeillaan ei etuutta etuajassa ajaville -toimintoa.
Kyseisenlaisia valoja voisi olla pysäkkien jälkeiset valot, muttei niitä pysäkkien välillä sais olla!
Siks toisekseen mitenkä vaikuttaa keskimääräisiin ajoaikoihin tällaiset tarkoitukselliset hidastukset? Maalaisjärkeä kun käytän, niin päättelen siitä seuraavan aikatauluja seuraavan kerran muutettaessa jälleen lisää aikaa; onko noin?
Tänään 29.10. noin kello 16:15 Kaivokadulta Manskulle vasemmalle kääntymässä ollut 3B ajoi ilmeisesti epähuomiossa väärässä tilassa olevan vaihteen ohi ja joutui lopulta kääntymään reitiltään pois oikealle, Lasipalatsin pysäkille.
Ennen kääntymistään ruuhkatäysi vaunu seisoi kymmenisen minuuttia paikallaan kuskin yrttäessä ensin peruutusoperaatiota, mutta tilaa ei tainnut olla kun takana jonossa seisoi jo Variotram.