... Siinä pilttuussa oli vain "HKL 510", ulkonaisesti ennallaan.
Siis entinen 510, tuleva HKL 166.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
... Siinä pilttuussa oli vain "HKL 510", ulkonaisesti ennallaan.
Kyllä, kyllä.Siis entinen 510, tuleva HKL 166.
Kuulemani mukaan perässä tulleen vaunun kuljettaja oli tehnyt emämunauksen ja kääntänyt vaihteen liian aikaisin! Vaihteenkääntömagneetin boksi lienee Kaarlenkadulla varsin etäällä vaihteesta.
Risteykseenhän asennettiin viime vuonna turvavaihde, minkä pitäisi estää mainituntapaiset onnettomuudet. Tosin järjestelmä on ollut nurin jo erittäin pitkään. Milloinkahan korjataan?
Aika tiuhaan näyttää nyt tapahtuvan haavereita raitiovaunuille!
Mitäköhän ongelmia siinä voi olla? Onko liikennevalojärjestelmä sekundaa eikä jaksa yleensä ilmoittaaa vaiheista turvalaitteelle? Onko turvalaite karmeaa laatua eikä tottele? Molempia?
OK, taitetaan jatkossa vaunut, mutta mihin se vauva laitetaan taittamisen ajaksi? Ei osaa vielä seistä omin jaloin.Fiksuinta on taittaa vaunut kasaan pysäkillä niin nousu käy näppärästi.
OK, taitetaan jatkossa vaunut, mutta mihin se vauva laitetaan taittamisen ajaksi? Ei osaa vielä seistä omin jaloin.
22.10.:
HKL 332 Koskelan romuraiteella .
Kuva SRS-uutiset.