onkos tuosta tullu mitään ohjetta että joka sivulla tarvis pikaladata? Ainakaan kaikki ei ole niin tehny, kun viettäneet sen 12 min viereisessä kioskissa. Sinänsä linja on muutenkin niin optimaalinen tähän kokeiluun että vaikka olis jotain poikkeuksellista liikennekaaosta reitillä ja päättärille ei jäisikään sitä 12–14 minuuttia, niin silti päästään maaliin kerta toisen jälkeen.
Ihan akkujen kestävyyden kannalta joka kierroksella ei ole järkevää ladata. Jolin suunnasta tuo ohje joka kierroksen jälkeiseen lataukseen on tullut, mutta taas tehtaan oma henkilökunta puhui, että akkujen kestoaika pitenee, kun ei lataa joka kierroksella. Jostain kumman syystä haluan uskoa tekniikasta perillä olevia henkilöitä tässä asiassa enemmän. Toki etenkin iltapäiväruuhkaa arkena tuo tulee itsekin latailtua täyteen varmuuden vuoksi, muuten tulee kyllä pari-kolme kierrosta mentyä lataamatta.
Sen virroittimenhan pystyy jättämään ylös lataamaan ja menemään kioskille kahville, virroitin laskee sitten alas, kun on valmista.