Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Kokemäen keskustasta ainakin loppuu pikavuoroliikenne lähes täysin.
Kokemäellä on kyllä rautatieasema ja rautatiekin kulkee läheltä Kokemäen keskustaa, mutta ongelma onkin rautatieaseman nykyinen sijainti Peipohjassa, joka on noin 2,5km päässä keskustasta.Kokemäellä on tietääkseni lisäksi rautatieasema, jolta pääsee hyvin Poriin, Tampereelle ja Helsinkiin.
Lyhin matka-aika vaihdottomilla yhteyksillä pitenee 03:20 --> 04:05. Paljon puhuvaa on että 1.1. alkaen nopein yhteys sisältää vaihdon Huittisissa.
En kyllä näe M-P+ toiseen suuntaan ajavaa vakiovuoroa mitenkään pikavuorojen korvaajana. Vai mistä mahtoi edellisessä viestissä olla kyse?
Kuuntelin sivukorvalla tänään kuljettajien keskustelua pikavuorossa. Heitä huvittivat vähän tunnittaiset lähdöt Raumalta Huittisiin, kun matkustajia on yleensä 2-5. Uusia kakkostien aikatauluja toinen kehui, kun ei tarvitse porhaltaa menemään, vaan kuulemma voi ajaa enintään (!) 85 km/h, jotta ei olisi etuajassa. Luulisi rahdin käsittelyynkin olevan nyt aikaa. Näissä Kabusseissahan on se jousikin kaasupolkimen alla, että kaasujalkaa alkaa kolottaa, jos liian kovaa painaa menemään
Vainion kyydissä pääsisi ainakin yhden kerran päivässä Turun kautta vaihdolla (15min) ja kestoksi tulee 4h5min, siis vähemmän mitä SatLin suora vuoro! Uudet aikataulut ei ainakaan asiakasta palvele. Millä noita on edes perusteltu?
"Kesän aikana saamme uuden, rahtiperällä varustetun pikavuoroauton (Volvo B12M 9700H 13,5 m 41+1)."