Satakunnan Liikenne

FJY-876 taisi olla sen rekisterinumero

Pahoitteluni tyrimiseni eli rekkari on siis FJY-872 eikä 876, kuten aiemmassa viestissä väitin.

Eilen kyseinen auto oli 06:40 Olkiluodossa ja Pori->Helsinki->Pori 10:00/16:00 ja taitaa olla tänään samassa reissussa, mutta tietojeni mukaan huomenna olisi lähdössä tilausajoon , mutta suunnasta ei ole tietoa...
 
Olen saanut itse ainakin kyselyitä linja-autoissamme matkaavilta henkilöiltä, että onko autossa lähiverkkoa käytössä ja toiseksi myös, että onko pistokepaikkoja käytössä...

Esimerkiksi Pori-Helsinki-Pori autoissa tehdyt testailut on jätetty kaikessa hiljaisuudessaan pois, koska Valtatie 2:n varrella oleva verkko on erittäin katkonaista..
Eli siis helpompi sitten käyttää mokkulaa pitkin matkaa.

Toiseen kysymykseen sain vastausta, että uusiin kabusseihin on ehdotettu inverttereitä, joka kääntäisi 220V<->12V/24V...

Saas nähdä, että meneekös läpi pyyntö Lahdessa...
 
Tähän 20:00/01:00 vuoroon ollaan tietojeni mukaan vaihtamassa autoa hieman uudempaan ja syynä on se, että kilometreja tulee sen yli 1000km/vrk.

Vuoroon on on kaavailtu jopa mahuria, mutta kattellaan...
 
Auto numero #33 on palailemassa takaisin kiertoon, kun bussiin odoteltiin noin kuukauden verran uutta vaihdelaatikkoa.

Keskiviikkona laatikko laitettu kiinni ja oli jo kello 13:00 lähdössä Säkylän kautta Turkuun... Torstaina kuulemma ollut korjaamolla linjakilpivian takia.
 
Auto numero #33 on palailemassa takaisin kiertoon, kun bussiin odoteltiin noin kuukauden verran uutta vaihdelaatikkoa.
Joissakin yrityksissä varaosien odotusajat tuntuvat olevan melko pitkiä. Tuollainen hyllytavarana kaupasta saatava vaihdelaatikko toimitetaan tarvittaessa yleensä päivän varoitusajalla :)
 
Takaisin
Ylös