Modernissa kalustossa "haamuvikojen" osuus on melko suuri, ja toisaalta diagnostiikkajärjestelmät eivät aina osaa paikallistaa vikaa kovinkaan tarkasti.
Tuo on totta ja itselläni jäi nuo haamuviat kokonaan huomioimatta edellisesssä. Samaa mieltä, että kyllä diagnostiikka parempi on olemassa kuin ilman sitä. kehitys kehittyy
---------- Viesti lisätty kello 21:21 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu kello 21:15 ----------
Eikö autohuolto ole nykypäivänä korjaamotasolla aika lailla tasolla: tietokone kertoo viallisen osan, osa vaihdetaan uuteen,
Käsittääkseni monessa tapauksessa kyllä, tosin vikakoodeja ei todellakaan muodostu kaikesta korjaus- / huoltotarpeesta. Alustan ja voimansiirron osat on tästä esimerkkeinä. Näin ainakin niissä esimerkkimalleissa, joita vähäisesti tunnen. Mauaaliselle duunille ja ammattitaidolle on autohuollossa edelleen kysyntää, mutta tosiaan enenevissä määrin tietotekniikka noissakin ammateissa on hallittavana.