Sm5:ien sijoittelu eri linjoille

Ei, mutta matalalattiakalustosta ei ole sanottavaa hyötyä korkealattiaiseen verrattuna, jollei laiturikin ole samalla tasolla.

No johan on selitys!

Siis Helsingin ja Kauklahden välillä on kokonaiset 2 asemaa joilla on matala laituri ja kaikilla muilla on korkea, ja sen takia ei matalalattiajunia muka kannata ajaa E-linjalla muiden asemien matkustajien palvelemiseksi.

Toinen niistä kyseisistä asemista on työpaikka-alueella (Kera) ja matkustajat nuorta ja vetreää joilla jalka nousee. Toinen ns Suomen Monacossa jolla ei ole varaa laittaa asemalaituri kuntoon, vaan odotetaan että valtio tekee kaiken heikäläisten puoelstaan.

t. Rainer
 
No johan on selitys!

Siis Helsingin ja Kauklahden välillä on kokonaiset 2 asemaa joilla on matala laituri ja kaikilla muilla on korkea, ja sen takia ei matalalattiajunia muka kannata ajaa E-linjalla muiden asemien matkustajien palvelemiseksi.

Toinen niistä kyseisistä asemista on työpaikka-alueella (Kera) ja matkustajat nuorta ja vetreää joilla jalka nousee. Toinen ns Suomen Monacossa jolla ei ole varaa laittaa asemalaituri kuntoon, vaan odotetaan että valtio tekee kaiken heikäläisten puoelstaan.

Eiköhän se kuitenkin ole Sm4-junayksiköiden rajallinen määrä 30 kpl, joka aiheuttaa tämän "ongelman". Lähiliikenteessä on pärjätty 1960-luvun lopulta alkaen ilman matalalattiakalustoa rantaradalla, joten maltetaan nyt odottaa Sm5-junien valmistuminen ja maailma on jälleen parempi paikka asua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Takaisin
Ylös