Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Todella harvoin on kyllä ajettu tuplarungoilla. Voisi heittää valistuneen arvauksen, että noin 10 lähtöä koko vuoden aikana. Nykyisten neljän rungon käytön tehostamisella kuvittelisi pärjäävän vielä.Allegron suosio kasvaa, mikähän on per vuoro matkustajamäärä, pitäisikö pikkuhiljaa tilaamaan lisää Sm6:tta, ajella tuplana(muistaakseni tätäkin on kokeiltu) tai lisää vuoroja
Finnair ja VR yhteistyöhön Pietarin-reitillä
Finnair ja VR aloittavat yhteistyön, jolla Finnairin kansainvälisten lentojen matkustajat voivat yhdistää lentomatkaan Helsingin ja Pietarin välisen Allegro-junamatkan. Yhdistelmälipulla matkustaville on tarjolla päivittäin kaksi junayhteyttä kumpaankin suuntaan.
Finnairin toimitusjohtaja Pekka Vauramo arvioi tiedotteessa, että tällaista kahden matkustustavan yhdistelmää voisi jatkossa soveltaa laajemminkin Suomen kaltaisessa maassa, jossa välimatkat ovat pitkiä.
Yhtiöiden mukaan vaihtoyhteys nopeutuu entisestään, kun Tikkurilan rautatieaseman ja Helsinki-Vantaan lentoaseman yhdistävä Kehärata valmistuu ensi vuoden puolivälissä.
Hesarissa oli tämmöinen STT:n uutinen:
http://www.hs.fi/talous/Finnair+ja+VR+yhteistyöhön+Pietarin-reitillä/a1411696249022
Seuraavaksi vaihdeyhteydet Kehäradalle pohjoisesta ja lännestä ja Turku-Seutula-Tampere-juna kehiin?
– Uuden yhteyden yleissuunnittelu on jo käynnissä Suomen puolella ja valmistuu vuoden loppuun mennessä, sanoo Väyläviraston rautatieliikennejohtaja Markku Nummelin.