- Liittynyt
- 2 Heinäkuu 2005
- Viestit
- 374
Ei oikein kuulosta kaupunkirakenteen tiivistämiseltä, jos uudesta kaupunginosasta kestää 32 minuuttia keskellä päivää keskustaan.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Logica ei näytä vieläkään korjanneen tätä bugia. Loistava palvelutaso kyllä :lol:Toisena lisähuomiona linjan 30 aikatauluista; harvalla muulla linjalla on lauantaisin 23:n jälkeen lähtöjä 10 minuutin välein keskustan suuntaan.
Toisena lisähuomiona linjan 30 aikatauluista; harvalla muulla linjalla on lauantaisin 23:n jälkeen lähtöjä 10 minuutin välein keskustan suuntaan.
En tiedä, olenko myöhässä, mutta linjan 5 aikataulut ovat nyt julkistettuna aikataulut.tampere.fi -palvelussa. Linjojan 5 ja 30 yhdistelmäaikataulu puolestaan löytyy täältä.
Niin, onko tuo siis painovirhe vai onko tuolloin todella 5 lähtöä tunnissa keskustaan ja mistä ylimääräiset autot tulevat?
Niin, onko tuo siis painovirhe vai onko tuolloin todella 5 lähtöä tunnissa keskustaan ja mistä ylimääräiset autot tulevat?
Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin niin totta tosiaan näin on. Aika mieletöntä!Hienosti siihen on saatu 65 minuutin vuoroväli ruuhka-aikaan.
Pikainen salapoliisintyö paljastaa, että ei ole painovirhe ja autot tulevat linjalta 13.
Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin niin totta tosiaan näin on. Aika mieletöntä!
Ilmeisesti Herwoodista on sitten niin paljon keskustaan viihteelle lähtijöitä lauantaisin.
Osaisiko joku kertoa logiikkaa, jonka perusteella ainakin 25:n ja 26:n lähtöminuutteja on muutettu arkiruuhka-aikana? Näitä löytyy ainakin linjalta 25 Jankan päästä 02, :22 ja :42) ja linjalta 26 Haukiluoman päästä 12, :32 ja :52). Illalla linjat palaavat kuitenkin noihin tasaminuuttilähtöihin.
26:n osalta logiikka on varmaankin se että 12-32-52 lähdöillä Haukiluomasta lähdöt Multisiltaan ovat 00-20-40 ja ne on siten täydellisesti porrastettu 71:n 10-30-50 lähtöjen kanssa mahdollistaen tasaisen 10 min vuorovälin Peltolammille ja Multisiltaan.
Lisäliikenteestä vastaava henkilö oli kuulemma kuullut koko ilotulituksesta vasta paria tuntia ennen kuin se alkoi. Ei voi syyttää pelkästään JOLIa, jos tapahtumanjärjestäjät eivät itse ole muistaneet ilmoittaa tapahtumasta joukkoliikenneyksikköön. Tilaisuuksien laajuus ei välttämättä ole joukkoliikenneyksikön tiedossa, vaikka tietysti tiettyyn rajaan saakka voidaankin ehkä edellyttää salapoliisitoimintaa Aamulehteä ym. medioita seuraamalla.Tilaajalle tulee ilmeisesti joka vuosi yllätyksenä, että uudenvuodenaattona saattaa olla normaalia viikonloppua enemmän matkustajia liikkeellä. Klo 21.00 jälkeen jokainen lähiöön päin matkalla ollut auto tuli täyteen jo keskustorilla, jonka jälkeen ajettiin vain matkustajia jättäen päätteelle asti.
Nyt kun kerrankin olisi ollut lisäliikenteelle tarvetta, ei sitä näkynyt missään. Jääkiekon MM-kisojen voitonjuhliin saatiin kyllä lyhyellä varoitusajalla joka suunnalle lisäautoja, mutta jo vuoden etukäteen tiedossa olleelle yleisötapahtumalle ei ensimmäistäkään.
Muutama nonstop-ajona lähiöihin ajava auto olisi enemmän kuin perusteltua tuollaisena päivänä. Mutta kun ei raha kelpaa, niin ei sitten.
Ei tämä oikeasti voi olla näin vaikeaa.