Transdev lopettamassa Suomessa

Kuukankorven sivut väittävät PL:n varikon olevan Ilmala, vaikka on nykyisin Pasila. Vanha varikkohan sijaitsi Ilmalassa.

Sekä vanha että uusi varikko sijaitsevat Pohjois-Pasilassa.

Se, millä _nimellä_ varikkoa kutsuttiin, on tietenkin oma erillinen asiansa.
 
Transdev ajaa linjaa 124 Tillinmäki-Tapiola 7autolla ja ne seisovat Hyljekujalla sieltä niitä operoidaan. Autot ja kuljettajat ovat kylläkin Tuupakan kirjoilla.

Aa, eli 124:sen autot (1203-1205, 573-575 ja 1206) säilytetään edelleen Espoossa, mutta kuskit on kaikki Tuupakasta? mut Transdev Espoo on kuitenkin virallisesti lopettanut toimintansa.
 
Aa, eli 124:sen autot (1203-1205, 573-575 ja 1206) säilytetään edelleen Espoossa, mutta kuskit on kaikki Tuupakasta? mut Transdev Espoo on kuitenkin virallisesti lopettanut toimintansa.

Vantaan kirjoilla, mutta he aloittavat ja lopettavat työpäivänsä Hyljekujalla. Vähän vastaavanlainen sivutoimipiste kuin joskus oli Nobinalla esim. Kaivokselassa ja Hannuksenpellossa.
 
Edelleen kaikki kolme sekä espoon piste, 124 ajettu koko ajan Hyljekujalta

Kiitos, korjaanpa sivuilleni. Transdevin sivuilla lukee, että Espoon varikon toiminta loppui 2.1., mutta ei kerrottu että sivutoimipiste jatkaa siellä vielä eloa :)
 
Voiko muuten olla mahdollista, että Trandev Finland alkaa hakea Suomessa markkinoita sitten muaalta kuin bussiliikenteessä? esim. Englannissa ja jossain muualla Euroopassa Transdevin nimeä näkyy paljon jäteautoissa.
 
Voiko muuten olla mahdollista, että Trandev Finland alkaa hakea Suomessa markkinoita sitten muaalta kuin bussiliikenteessä? esim. Englannissa ja jossain muualla Euroopassa Transdevin nimeä näkyy paljon jäteautoissa.

Englannissa ainakin viime kesänä Veolia hoiti roskakuljetukset...
 
Voiko muuten olla mahdollista, että Trandev Finland alkaa hakea Suomessa markkinoita sitten muaalta kuin bussiliikenteessä? esim. Englannissa ja jossain muualla Euroopassa Transdevin nimeä näkyy paljon jäteautoissa.

Eikös se ole ilmaissut kiinnostuksensa raideliikenteestä? Ja kun Transdev eriytettiin Veoliasta, ensimmäinen hoitaa joukkoliikennettä ja jälkimmäinen jätehuoltoa ja esim. voimalaitosta Porvoon Kilpilahdessa.
 
Radiossa pyörii mainos, että tuo meille metalli ja autot me kierrätämme ne. Lisä tietoa veolia.fi/helsinki ainakin Radio Cityllä tämä pyörii.
 
Johtuneeko lopattamisesta mutta mitä olen seurannut niin viimeisen puolen vuoden aikana on aika monta vuoroa peruutettu syyllä: kalustopula.
 
Johtuneeko lopattamisesta mutta mitä olen seurannut niin viimeisen puolen vuoden aikana on aika monta vuoroa peruutettu syyllä: kalustopula.


Taitaa VDL:t viihtyä korjaamolla aika hyvin? Äkkiä laskettuna ruuhkassa tarvitaan noin 75 autoa. Jos vara-autoja on 6-7 kpl, niin eihän ne riitä jos osa vakiokalustosta on usein korjattavana.
 
Taitaa VDL:t viihtyä korjaamolla aika hyvin? Äkkiä laskettuna ruuhkassa tarvitaan noin 75 autoa. Jos vara-autoja on 6-7 kpl, niin eihän ne riitä jos osa vakiokalustosta on usein korjattavana.

Saattaa olla sekin, että ovat laskeneet halvemmaksi jättää ehkäisevät huollot tekemättä, kun ovat muutenkin lopettamassa ja kaluston kunto sen jälkeen ei ole heidän ongelmasa.
 
Saattaa olla sekin, että ovat laskeneet halvemmaksi jättää ehkäisevät huollot tekemättä, kun ovat muutenkin lopettamassa ja kaluston kunto sen jälkeen ei ole heidän ongelmasa.

Toi saattaa kyl pitää paikkaansa, mut kyl Transdevin tulis mielestäni vielä huoltaa bussejaan niin kauan kun heillä on vielä vastuu joistakin HSL-linjoista. Sillä en usko että mikään muu liikennöitsijä suostuis ajamaan niitä linjoja Transdevin puolesta vain Transdevin kalustopulan takia. Transdevhan on kuitenkin vielä syksyllä vastuussa linjojen h55, h63, h69, h71 ja h78 operoinnista vuodenvaihteeseen saakka, jonka jälkeen bussit myydään ja vastuu autojen huoltamisesta siirtyy uudelle omistajalle. ;)
 
Takaisin
Ylös