Toi saattaa kyl pitää paikkaansa, mut kyl Transdevin tulis mielestäni vielä huoltaa bussejaan niin kauan kun heillä on vielä vastuu joistakin HSL-linjoista. Sillä en usko että mikään muu liikennöitsijä suostuis ajamaan niitä linjoja Transdevin puolesta vain Transdevin kalustopulan takia. Transdevhan on kuitenkin vielä syksyllä vastuussa linjojen h55, h63, h69, h71 ja h78 operoinnista vuodenvaihteeseen saakka, jonka jälkeen bussit myydään ja vastuu autojen huoltamisesta siirtyy uudelle omistajalle.
Ajamattomia lähtöjä on ollut lähinnä ruuhka-aikaan jolloin vuorovälit ovat muutoinkin tiheitä. Lisäksi ne yleensä jakautuu useammalle linjalle ja ovat olleet yksittäisiä lähtöjä. Ei tuo mielestäni nyt kovin iso ongelma isossa kuvassa ole. Valtaosa jäljellä olevasta kalustosta taitaa muuten olla leasing-sopimuksella eikä TDF:n omistamaa.