Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Odotetaan vuoteen 2013 asti, että onko mitään lobbaamista, jos kaupunkiraideliikenteellä tarkoitamme raitiovaunuliikennettä.Kaupunkiraideliikenteen lobbaaminen Kyllöselle voi edetä hyvinkin hedelmällisesti Transtechin kautta.
Odotetaan vuoteen 2013 asti, että onko mitään lobbaamista, jos kaupunkiraideliikenteellä tarkoitamme raitiovaunuliikennettä.
Liikenneministeri vastasi, että vika ei ole VR-Yhtymässä vaan radoissa, eikä kilpailua tarvita.
Käsittääkseni rautatieliikenteessä konduktööri on pakollinen. Tosin riittää 1 per juna, loput voivat olla näitä "junamyyjiä" eli rahastajia.Mainittu "kilpaileva" lähiliikenneoperaattori naureskelee partaansa, kun junissa ei ole konnareita koskaan ollutkaan. Ei pahemmin tule peruutuksia konnaripulan takia
VR:llä on yksinoikeussopimukseen perustuva velvoite tämän vuoden aikana lanseerata oma matkakortti.
Kirjaus "Edistetään kaupunkiseutujen lähiraideliikenteen kehittämistä." tarkoittaa nimenomaan sitä, että Tampereen ja Turun raitiotien ja paikallisjunien toteutus etenee, huomaa monikko. Varsinaiset ratkaisut tehdään liikennepoliittisessa selonteossa.
Minna Kivimäki sanoi:Suurimpien kaupunkiseutujen (Helsingin, Turun ja Tampereen seudut) raideliikenneinvestointien suunnittelussa ja rakentamisessa lähtökohtana on, että valtio avustaa metroa ja pikaraitioteitä 30 %:n rahoitusosuudella ja osallistuu kaupunkirataan 50 %:n rahoitusosuudella.
Ja muuten: yksi syy lisää maalata ne Laajasalon ratikat oransseiksi. Ihan oikeasti.