Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
On kyllä komeita vehkeitä täytyy sanoa. Jännä nähdä tuleeko noista Nobinalaisten uusia lempparityökaluja. Näitkö yhtään minkä väriset penkkikuosit näissä on?
Nyt kun noita Nobinan uusia haitaribyddejä on rantautunut Suomeen, niin onko mitään tietoa aloittaako Nobina koeajot jo linjaliikenteessä (mahdollisesti 200 tai 510) kesän aikana, jolloin olis mahdollisuus päästä ennakkomaistelemaan uusia sähköhaitareita?
Näihin nähtävästi tuli "köyhän luokan penkit"
Näihin nähtävästi tuli "köyhän luokan penkit"
Mitä oletit? Ei ole hirveen moneen bussiin tullut vuosien varrella mitään premium luokan ultra pehmeitä penkkejä niin luulisi ettei tämä tule yllätyksenä.
Pakko kyllä sanoa että nämä bydit näyttävät mielenkiintoisilta. Lamppujen ympärillä olisi kyllä omasta puolesta voinut olla mustat teippaukset. Ja nuo ikkunat muistuttavat junien ikkunoita. Johtuu varmaanki niiden pyöreydestä miksi näin ajattelen.
Nobinan viimeisimmissä runkobusseille tulleissa teleissä on pehmeät korkeat penkit, eli ei se nyt niin tuulesta temmattu oletus ollut.
Ainakin osa teippauksistä näyttäisi vielä puuttuvan, kun ei ole sähköjohtoa kyljessä, niin kai mustaa saattaa tulla lamppujen ympärille sekä BYD:n busseille tyypillinen kaari etuoven taakse ennen liikenteen alkua.
Kuvista tihrustaen nättää siltä, että saapuneet bussit on kaikki kolmiovisia. Toivon mukaan sekaan pääsee pari neliovistakin, nimittäin 20 ja 30:lle niistä olisi enemmän hyötyä.
Nobinan viimeisimmissä runkobusseille tulleissa teleissä on pehmeät korkeat penkit, eli ei se nyt niin tuulesta temmattu oletus ollut.
Kilpailukierroksesta 50 lähtien HSL on kuitenkin kieltänyt korkeaselkänojaiset penkit uusissa busseissa (pl. Sipoon kohde).
Yksi syy voisi olla lyhyempien matkustajien kohdalla huono näkeminen eteenpäin. Myöskään kuljettaja ei näe peileistä istuinpaikoille niin hyvin. Autosta tulee hieman ahtaan oloinen. Kovahko ja matalampi istuin ei tarvitse olla huono, se voidaan tehdä ihan asialliseksikin. Mitään turistiluokkaa ei tarkoituskaan tarjota.
Kumpi malli kestää paremmin matkustajien käsittelyä? Sitä saa, mitä tilaa.
Mitään turistiluokkaa ei tarkoituskaan tarjota.