Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Yutongin pihassa bongattu myös KAH 2430 Yutong U12.
U12 tulee koska nimenomaan tarvetta A2- ja C-kokoluokkien autoille, ei A1:lle. Toki Tampereella saman konsernin sisällä on "modattuja" takaovellisia E12:sia, mutta eivät alhaisemman istumapaikkamäärän takia täytä HSL:n A2-luokan kriteereitä.hä ? eiks ne oo E15 / E12
Väitänpä että koska telit ovat runkoautoja, ei haluttu ottaa riskiä täysin uudella mallilla vaan hankittiin mallia josta näissä olosuhteissa on kokemusta ja todettu toimiviksi ettei käy niinkuin aikanaan HELB:n MAN:eilla.E12/U12 asiaan liittyen, ihmetyttää ettei KAH:n Yutong-telit tulleet U15:sta, kun sellaisia on ollut jo kesästä asti Norjassa ja TKL:lle kai menee juuri ensimmäinen Suomessa.
Noista teleistä sen verran että muutaman pitäisi olla sinisiä, ja tulevat Ojankoon. 12kpl yhteenstä Yutonkia siis tulee.Väitänpä että koska telit ovat runkoautoja, ei haluttu ottaa riskiä täysin uudella mallilla vaan hankittiin mallia josta näissä olosuhteissa on kokemusta ja todettu toimiviksi ettei käy niinkuin aikanaan HELB:n MAN:eilla.
Oliko nämä jo Ojangossa?KAH 2428 (XTB-555), KAH 2429 (XTB-556)
Molemmat ovat U12 Yutonkeja.
Ei. Yks mun tuttu on hommissa Yutongin maahantuojalla niin, hän kertoi minulle noi.Oliko nämä jo Ojangossa?