- Liittynyt
- 5 Helmikuu 2020
- Viestit
- 285
TLL 60 on Yutong E15, KVU-473.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Tuo on kuitenkin u12TLL 60 on Yutong E15, KVU-473.
Ihan on E15, kuten myös 61.Tuo on kuitenkin u12
Ok. Sitten joku on laittanu väärää tietoa että nuo on kaikki uudet U12. Täytyy korjata.Ihan on E15, kuten myös 61.
Mielenkiintoiseen kohtaan numeroitu kun edellinen käytössä oleva numero on 2423. Lieköhän noita tulossa lisää? Korvaako kenties ne kauheat 15XX-runko-Omnit?Yutongin maahantuojan liikkeen pihassa Vantaalla seisoo KAH 2434, oranssi Yutong E15.
Mielenkiintoiseen kohtaan numeroitu kun edellinen käytössä oleva numero on 2423. Lieköhän noita tulossa lisää? Korvaako kenties ne kauheat 15XX-runko-Omnit?
Noh jos jotain positiivista niin ei ainakaa BYD:jä mutta kyllä se rupee pikkuhiljaa viimeinenkin bongailuinto poistua kun koko ajan samaa shittiä Kiinasta joka lafkaan.Yutongin maahantuojan liikkeen pihassa Vantaalla seisoo KAH 2434, oranssi Yutong E15.
oliko mahdollisesti Aviaparkin tai Bisnes Pajan pihassa?Yutongin maahantuojan liikkeen pihassa Vantaalla seisoo KAH 2434, oranssi Yutong E15.
Jep, olis kyl jees jos tulis enemmän eurooppalaista esim. MAN sähköbusseja HSL alueelle.Noh jos jotain positiivista niin ei ainakaa BYD:jä mutta kyllä se rupee pikkuhiljaa viimeinenkin bongailuinto poistua kun koko ajan samaa shittiä Kiinasta joka lafkaan.
Tilanne voisi olla toinen jos esimerkiksi kiinalaisvalmisteiset bussit kiellettäisiin HSL:n toimesta. Näin on esimerkiksi Tukholmassa ja siellä kiinalaisten bussien lukumäärä onkin vähäinen.Jep, olis kyl jees jos tulis enemmän eurooppalaista esim. MAN sähköbusseja HSL alueelle.
Tilanne voisi olla toinen jos esimerkiksi kiinalaisvalmisteiset bussit kiellettäisiin HSL:n toimesta. Näin on esimerkiksi Tukholmassa ja siellä kiinalaisten bussien lukumäärä onkin vähäinen.
Ei kannata harmitella, vaan keskittyä vielä dieselkaluston kuvaamiseen, kun niitä vielä on.Noh jos jotain positiivista niin ei ainakaa BYD:jä mutta kyllä se rupee pikkuhiljaa viimeinenkin bongailuinto poistua kun koko ajan samaa shittiä Kiinasta joka lafkaan.
On huomattavasti, ja kalusto myös vanhempaa. Keoliksella vuoden 2005 Volvot ja 2006 Scaniat painavat edelleen täyttä päivää. Toki Keolikselle on nyt tulossa käyttöön sähkö-MAN:eja uusiin sopimuksiin. Eli sielläkin liikenne sähköistyy, joskin HSL:ää hitaammin.Eikö siellä ole myös sähköbussien osuus jäänyt pienemmäksi kuin täällä?
Ei kannata harmitella, vaan keskittyä vielä dieselkaluston kuvaamiseen, kun niitä vielä on.