Itselleni sattui hieman samantapainen tapaus noin kuukausi sitten: Ostin AB -arvolipun linjan 37 bussista Töölössä ja jäin pois kyydistä Vihdintiellä. Kun nousin 300 -sarjan bussiin samalta pysäkiltä noin 40 min alkuperäisestä leimauksesta sain tuon saman "lippu ei kelpaa" ilmoituksen (vaihtoaikaa olisi siis pitänyt olla vielä noin 40 minuuttia) ja jouduin siis ostamaan uuden lipun. Tein asiasta reklamaation Itäkeskuksen palvelupisteessä jossa matkakortin historiatiedot tutkittiin ja ylimääräinen veloitus palautettiin kortille.
Bussissa 37, jossa alkuperäisen leimauksen tein, auton sisänäyttö näytti pelkästään päätepysäkkiä ("37 Honkasuo"), eli pysäkki- ja vyöhykeinfo ei näytössä toiminut. Liekö tämä ollut syynä virhetilanteeseen, en tiedä.
Bussissa 37, jossa alkuperäisen leimauksen tein, auton sisänäyttö näytti pelkästään päätepysäkkiä ("37 Honkasuo"), eli pysäkki- ja vyöhykeinfo ei näytössä toiminut. Liekö tämä ollut syynä virhetilanteeseen, en tiedä.