Maanantaina 2.4. tallustelin korttelin verran ul. Lensovetaa pitkin Zvjoznajan metroaseman tienoilla, linjalla 29 vaikutti olevan säännöllistä liikennettä Mjasokombinaatille. Käynnissä oli samaan aikaan kadun päällysteen poistaminen ainakin kahdella jyrsimellä, joka viittaisi katutöiden olleen alkuvaiheessa.
Seuraavana päivänä olin Vasiljin saarella, Srednij prospektia kulkivat linjat 6 Detskaja ulitsalle ja (mahdollisesti) 40 ul. Korablestroitelejlle, jälkimmäisellä matkustin Primorskajan metroasemalle. Smolenkan kanavan ylittävä silta oli jokunen vuosi sitten remontissa ja ilmeisesti samassa yhteydessä Nalitshnaja ulitsan rataa on uusittu, matka sujuikin varsin ripeästi.
Pietarissa myydään kioskeilla taskukokoisia joukkoliikenteen kaupunkikartastoja, joita minulle on kertynyt muutamia eri vuosilta. Tilanne raitiovaunulinjojen reittien suhteen on vihkosissa ollut samankaltainen kuin nettikartoissa; sietämättömän usein ne eivät pidä paikkaansa.
Seuraavana päivänä olin Vasiljin saarella, Srednij prospektia kulkivat linjat 6 Detskaja ulitsalle ja (mahdollisesti) 40 ul. Korablestroitelejlle, jälkimmäisellä matkustin Primorskajan metroasemalle. Smolenkan kanavan ylittävä silta oli jokunen vuosi sitten remontissa ja ilmeisesti samassa yhteydessä Nalitshnaja ulitsan rataa on uusittu, matka sujuikin varsin ripeästi.
Pietarissa myydään kioskeilla taskukokoisia joukkoliikenteen kaupunkikartastoja, joita minulle on kertynyt muutamia eri vuosilta. Tilanne raitiovaunulinjojen reittien suhteen on vihkosissa ollut samankaltainen kuin nettikartoissa; sietämättömän usein ne eivät pidä paikkaansa.