No tavallaan reitistö ja pysäkkivalikoima on jo nykyisinkin kovin identtinen, muutama poikkeus tulee lähinnä mieleen
- Paunu poikkeaa vielä Jämsässä Tampere–Jyväskylä. Toki poikkeaa myös nykyisen FLEX-liikenteen yksittäinen F24-vuoroki. Nähdäänkö tässä harmonisointia ja jos, niin keskustan voitoksi vai tappioksi? Vuorotarjonnan ollessa suurempaa, ne ovat myös kilpailleet vahvasti Jyväskylä–Jämsä -vakiovuorojen kanssa. Päällekkäinen tarjonta varmaan kadonnee, joskin nuo vakiot vaikuttaisivat olevan käyttöoikeussopimusliikennettä vallan.
- Samaisella 9-tiellä Paunu on myös palvellut Urjalaa. Ei se ytimen kautta ajo pitkää mutkaa tee ja ajantasauspaikkana ideaali
- Suurimmat erot löytynevät sitten 3-tieltä, jossa Paunu on palvellut Hämeenlinnaa, lukuisia ramppi- ja kaupunkipysäkkejä unohtamatta Helsinki–Vantaan matkakeskusta ja Hesan satamia. Ja vanhalta 3-tieltä löytyy vielä Valkeakoski. Tällä hetkellä OB:n kaupassa tämän tarjonnan tyydyttää tavallaan Valkeakosken Liikenne – KA-konsernilla kun ei ole nyt omaa tarjontaa. Tämä on isossa mittakaavassa varmaan se mielenkiintoisin kilpailuasetelma ja kauanko se kestää!
Niin, tässä varmaan jää nähtäväksi, tullaanko Onnibus Flex -liikennettä ajamaan Tampereelta Helsingin, Turun, Lahden ja Jyväskylän suuntiin. 1-tiellähän Flex-tarjonta on vähitellen lisääntynyt alkuvaiheen parista päivittäisestä vuorosta jopa 5 - 6 edestakaiseen vuoroon. Toisaalta uudet kerros-Volvot voisivat vapauttaa Astromegoja uusillekin Mega-vuoroille ellei noi ole jo niin loppuunajettuja, että menisivät poistoon.