Toivottavasti tuo Korson kuvio menee uusiksi. K-junalla menee Helsinkiin 27 minuuttia. Erityisesti tuo 81 liitäntä Nikinmäestä on täysin kuolleena syntynyt ajatus. Jos 730 ja 742 lopetetaan niin seuraus on että noiden käyttäjät siirtyy henkilöautoon. Ehkä Z, R tai H voisi pysähtyä Korsossa, mutta ei sekään tätä pelasta.
Tunnen alueen huonommin, mutta en ole myöskään oikein vakuuttunut tuosta Hakunilan liityntäliikenteestä. Ei kukaan Helsingin puolella kuvittele, että Jakomäki hoituisi liitynnällä metroon tai junaan, joten miksi Hakunila?
Tuo, öö... Itä-Itä-Vantaan suunta voisi olla jonkinlaiseen raiteen paikka. Esim. Helsinki - Oulunkylä - Viikki - Latokartano - Jakomäki - Hakunila - Nikinmäki - Jokivarsi - Korso. Onko sen satamaran käyttö henkilöliikenteeseen täysin pois suljettu ajatus? Joka tapauksessa, tuollaista odotellessa ainoa järkevä vaihtoehto tuolle alueelle on bussi.