Vs: Veolia Transport Vantaan ulosmarssi 3.4.2013
Sehän riippuu täysin siitä miten asiakaspalautteet käsittellään. Jos yrityksen ajattelumaailma on "asiakas on aina oikeassa" ja työntekijästä tehdään vaikka väkisin syyllinen niin voi siinä jotain jäädä hampaankoloon. Itse olen aikanaan saanut ohjeen "aja hitaammin" että myöhässä oleva asiakas ehtii seuraavana aamuna kyytiin, vaikka ajoin liikennesääntöjen mukaan ja lähdin päätepysäkiltä ajallaan. Täytyy myöntää että olin aikalailla huuli pyöreänä tilanteesta että minä olin se joka oli tehnyt virheen.
Jo pelkästään työntekijän oikeusturvan vuoksi on tärkeätä, että asiakaspalautteet ja liikennevahingot käsitellään, mikäli ne antavat aihetta. Tämän pitäisi olla selvää liitollekin. Asiakaspalautteena tulee yrityksille sellaisia huuhaaväitteitä, että oksat pois. Jos joku kokee vääränä sen, että asiat käsitellään ja niihin saadaan järkeä, niin ihmettelen kyllä suuresti.
Sehän riippuu täysin siitä miten asiakaspalautteet käsittellään. Jos yrityksen ajattelumaailma on "asiakas on aina oikeassa" ja työntekijästä tehdään vaikka väkisin syyllinen niin voi siinä jotain jäädä hampaankoloon. Itse olen aikanaan saanut ohjeen "aja hitaammin" että myöhässä oleva asiakas ehtii seuraavana aamuna kyytiin, vaikka ajoin liikennesääntöjen mukaan ja lähdin päätepysäkiltä ajallaan. Täytyy myöntää että olin aikalailla huuli pyöreänä tilanteesta että minä olin se joka oli tehnyt virheen.