- Liittynyt
- 12 Helmikuu 2007
- Viestit
- 587
Vs: Concordia Bus Finland Oy Ab Uutiset
Mikä niissä nyt niin kauheasti täristää ja jyristää? Kyllä ainakin ne Scalat, joista minulla on kokemusta, kulkevat aivan sivistyneesti. Tuleeko vanhemmiten moottorin tuennasta värinää, vai onko tosiaan vanhemmissa L94 alustoissa liian kova jousitus? Muistelen muissa koreissa L 94 alustan toimineen jousituksineen kaikkineen hyvin. Nämä uudet K-alustaiset menevät mielestäni 90 nopeudessakin aivan upeasti, ja moottori kiertää n.1500 r/min. Voimaa on, vaikka moottori on pieni. Olen sekä ajanut, että matkustanut niillä viikoittain, eikä ole huomauttamista - tosin uusissa Volvoissakin matkustusmukavuus on moitteeton. Istuimet yms. on sellaiset, mitä kukakin autoihinsa tilaa, kyllä Scalaankin saa varmasti vaikka turistiluokan penkit, jos vaan haluaa...
Mikä niissä nyt niin kauheasti täristää ja jyristää? Kyllä ainakin ne Scalat, joista minulla on kokemusta, kulkevat aivan sivistyneesti. Tuleeko vanhemmiten moottorin tuennasta värinää, vai onko tosiaan vanhemmissa L94 alustoissa liian kova jousitus? Muistelen muissa koreissa L 94 alustan toimineen jousituksineen kaikkineen hyvin. Nämä uudet K-alustaiset menevät mielestäni 90 nopeudessakin aivan upeasti, ja moottori kiertää n.1500 r/min. Voimaa on, vaikka moottori on pieni. Olen sekä ajanut, että matkustanut niillä viikoittain, eikä ole huomauttamista - tosin uusissa Volvoissakin matkustusmukavuus on moitteeton. Istuimet yms. on sellaiset, mitä kukakin autoihinsa tilaa, kyllä Scalaankin saa varmasti vaikka turistiluokan penkit, jos vaan haluaa...