Länsi-vantaalla siirrytään osittaiseen liityntä-liikenteeseen syksyllä 2010 jolloin linjat 360,361 ja 364 lakkautetaan, linjaa 362 tullaan liikennöimään ainoastaan arkisin ruuhka-aikoina 1/2 tunnin välein, linjaa 363 tullaan ajamaan arkisin ruuhkassa 15min välein ja päivällä sekä illalla 30 min välein. Viikonloppuisin ajetaan tunnin välein nykyisen 1/2 tunnin sijaan. Suorien linjojen vähentämisen tilalle perustetaan uudet liityntälinjat 31 Petikosta Vapaalan kautta Myyrmäkeen ja linja 32 Hämeenkylästä Pähkinärinteen kautta Myyrmäkeen. Varsinkin 363:n tunnin vuoroväli Lauantaisin on lähinnä vitsi sillä pätkä-Mannit ovat jo nykyisellä 1/2 tunnin vuorovälillä varsin hyvin kuormitettuja joten tunnin välillä pitäisi sitten ainakin saada Teli-autot linjalle onnettomien 35-paikkaisten Mannien tilalle! Linjan 363 reitti muutetaan myös kulkemaan Konalantien ja Pitäjänmäentien kautta mikä on varsinkin ruuhka-aikaan järkevää, näin vältetään Vihdintien ruuhkassa seisominen, linjan A-vuorot ajavat jatkossakin suoraan Vihdintietä. Uuden 362:n reitti tulee kulkemaan täsmälleen nykyisen 360:n reittiä joten ehkä olisi ollut parempi säilyttää linjatunnus 360 ja lakkauttaa tunnus 362. Koska 362 jää Petikon työpaikka-alueen ainoaksi suoraksi yhteydeksi keskustaan niin olisi järkevää ajaa aamuruuhkassa Petikkoon suoraan Vihdintietä eikä kierrellä Vapaalan ja Variston kautta ja samoin iltaruuhkassa Petikosta keskustaan. Sisäiset linjat 30,50,51 ja 55 jatkavat mutta linjat 50 ja 55 lakkautetaan Kehäradan valmistumisen myötä. Askiston liityntälinjan 35 reitti lyhenee Martinlaakson asemalle eli Askistosta ei ole enää suoraa yhteyttä Myyrmäkeen mutta toisaalta vuoroväli tihenee arkisin 20min nykyisestä 25-50min joten tuo on melkoinen parannus entiseen verrattuna.