^ Tjoo, tuota samaa mietiskelin joku päivä sitten tuon kilpailutusketjun myötä. Päivän aikana lataaminen olisi kaupunkiliikenteessä kaikin puolin järkevää, koska se on mahdollista, mutta on siinä käytännön tasolla aika paljon haasteita. Ja ylivoimaisesti suurimpana se, että niin kauan kun bussit eivät liiku itsestään, kuskien aikaa ei saisi tärvätä hirveästi muuhun kuin linjasiivujen ajamiseen, muuten liikennöinnin kustannustaso nousee aika helposti.
Toinen on sitten se, että linjastoa voidaan joutua miettimään uusiksi, jos latauspaikkoja halutaan linjoille. Keskustassa ei ole tilaa, eikä toisaalta jokaiselle periferian päättärille kannata latausasemaa rakentaa, vaan olisi kustannustehokkaampaa, että useamman linjan bussit ladattaisiin samassa paikassa.
Toinen on sitten se, että linjastoa voidaan joutua miettimään uusiksi, jos latauspaikkoja halutaan linjoille. Keskustassa ei ole tilaa, eikä toisaalta jokaiselle periferian päättärille kannata latausasemaa rakentaa, vaan olisi kustannustehokkaampaa, että useamman linjan bussit ladattaisiin samassa paikassa.