- Liittynyt
- 8 Tammikuu 2008
- Viestit
- 1,410
-Minäkin rakAStan turkulaisia! Turuus viimeksi v.-06. Tätä alkaessani kirjoittaa, kuului taustalta Jope Ruonansuun: Minä rakastan turkulaisia. Ja tuo reissu siis Turun yöjunalla tehtynä. Minulla on auki avoinna Ylen Radio Suomi 24/7. Klo 10:n jälkeen toki sentään hiljennän!
---------- Viestit yhdistetty klo 01:03 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 01:02 ----------
Lisätään tähän tarkistellut junapäivitykset viime ajoltani. Tuo ajo siis Kem-Ol ja ajopäivä su 11.3.-18. Ajettu P272.
---------- Viestit yhdistetty klo 02:38 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 01:03 ----------
Omavaunu oli konduktöörinvaunu. Sijainti ravintolavaunusta taaksepäin junan vaunuletkassa. Efs 24203. Muutettu 06.2012. Vaunu ollut alunperin Efit 23560. Valmistusvuosi 1985. Vaunun nrointi sisäisessä järjestyksessä #39.
---------- Viestit yhdistetty klo 02:40 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 02:38 ----------
Matka-ajan kestoisuus: 1 h 18 min. (klo 21.16 - 22.34).
---------- Viestit yhdistetty klo 02:46 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 02:40 ----------
Junan lähdettyä Oulusta, en huomannut katsoa junan loppupäätä. Nom-vaunun voi ja saattaa tunnistaa sen hyvin kapeista ikkunoista, jotka lähinnä muistuttavat ikkuna-aukkoja. P272:n jälkeen saapui vielä Roista Kjä:n yöjuna IC274. Nämä vaunut eli tämä letka on saatettu tarkoittaa ehkä siihenkin. Yksi peruste sille, olisi se sellainen seikka, että esim. aseman lastauslaiturille saapuva vankikuljetusauto tarvitsee omat operaationsa eli siihen tarvittavan tilan ja rauhan VHL:n eli VaHon (=RiSe; Rikosseuraamusvirasto) virkailijoitten toimesta.
---------- Viestit yhdistetty klo 02:57 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 02:46 ----------
Ouluun Kolarista (Kri) parivetona toimineen Dv12 -punaparin korvasi punainen Sr1. Sen numerointi oli 3074. Dv12:t olivat numeroiltaan 2537 & 2747. Aiempi siis edellinen vm-65 (vv.1965) ja jälkimmäinen vm-68 (vv.1968). Vaihtotöissä Dv12 nro 2755.
---------- Viestit yhdistetty klo 02:59 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 02:57 ----------
Dv12:t kuljettivat peräpää edellä eli pitkä nokka junaa/letkan takaosaa kohden. Hieman harvinainen havainto tämäkin! Kuvia ei tultu otetuksi.
---------- Viestit yhdistetty klo 01:03 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 01:02 ----------
Lisätään tähän tarkistellut junapäivitykset viime ajoltani. Tuo ajo siis Kem-Ol ja ajopäivä su 11.3.-18. Ajettu P272.
---------- Viestit yhdistetty klo 02:38 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 01:03 ----------
Omavaunu oli konduktöörinvaunu. Sijainti ravintolavaunusta taaksepäin junan vaunuletkassa. Efs 24203. Muutettu 06.2012. Vaunu ollut alunperin Efit 23560. Valmistusvuosi 1985. Vaunun nrointi sisäisessä järjestyksessä #39.
---------- Viestit yhdistetty klo 02:40 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 02:38 ----------
Matka-ajan kestoisuus: 1 h 18 min. (klo 21.16 - 22.34).
---------- Viestit yhdistetty klo 02:46 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 02:40 ----------
Junan lähdettyä Oulusta, en huomannut katsoa junan loppupäätä. Nom-vaunun voi ja saattaa tunnistaa sen hyvin kapeista ikkunoista, jotka lähinnä muistuttavat ikkuna-aukkoja. P272:n jälkeen saapui vielä Roista Kjä:n yöjuna IC274. Nämä vaunut eli tämä letka on saatettu tarkoittaa ehkä siihenkin. Yksi peruste sille, olisi se sellainen seikka, että esim. aseman lastauslaiturille saapuva vankikuljetusauto tarvitsee omat operaationsa eli siihen tarvittavan tilan ja rauhan VHL:n eli VaHon (=RiSe; Rikosseuraamusvirasto) virkailijoitten toimesta.
---------- Viestit yhdistetty klo 02:57 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 02:46 ----------
Ouluun Kolarista (Kri) parivetona toimineen Dv12 -punaparin korvasi punainen Sr1. Sen numerointi oli 3074. Dv12:t olivat numeroiltaan 2537 & 2747. Aiempi siis edellinen vm-65 (vv.1965) ja jälkimmäinen vm-68 (vv.1968). Vaihtotöissä Dv12 nro 2755.
---------- Viestit yhdistetty klo 02:59 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 02:57 ----------
Dv12:t kuljettivat peräpää edellä eli pitkä nokka junaa/letkan takaosaa kohden. Hieman harvinainen havainto tämäkin! Kuvia ei tultu otetuksi.
Viimeksi muokattu: