- Liittynyt
- 2 Lokakuu 2008
- Viestit
- 1,346
Tuo lienee vaihdettu, nyt siinä on tuon Mähösen ottama kuva.IS:n toimittaja on myös löytänyt hienon kuvituskuvan vähintään vuosikymmenen takaa!
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Tuo lienee vaihdettu, nyt siinä on tuon Mähösen ottama kuva.IS:n toimittaja on myös löytänyt hienon kuvituskuvan vähintään vuosikymmenen takaa!
Jutussa on kaksi kuvaa, jälkimmäisenä näkyy edelleen se liki 15 vuotta vanha (tai sitäkin vanhempi) kuva.Tuo lienee vaihdettu, nyt siinä on tuon Mähösen ottama kuva.
Olikohan LIJ-vika? Auto oli vähän ennen klo 11 kadonnut tutkasta yms. sähköisistä systeemeistä. Iltapäivällä otetussa kuvassa se kulki manuaalikilvityksin.28.4 Klo 18.05
Nobina 1100:n Etu ja sivunäytöt olivat rikki ja näytti ei linjalla. Paperilappu oli ihan hauskassa paikassa. Linja oli 562
Jossain Nobinan Hertsikan linjojen Citarossa on kanssa ollut varmasti noin 1,5kk jo puolet etukilvestä vain käytössä loput mustana.NOF 990 etukilven edestä katsottuna oikea puolisko täysin pimeä.
Jatketaan.Jossain Nobinan Hertsikan linjojen Citarossa on kanssa ollut varmasti noin 1,5kk jo puolet etukilvestä vain käytössä loput mustana.
Voi olla että on sama auto, tullut useasti vastaan mutta koskaan en ole kylkinumeroon kiinnitänyt huomiota.
Perus etten sano mikäJatketaan.
KAH 1514 vaihteisto luistaa erittäin pahasti matkustamoon vaihdettaessa ykköseltä kakkoselle eli tuntuu kuin koko Scania halkeisi katkia.
Myös perus Omnin hirveä ritinä ja rätinä Tuusulanväylällä.
Tämä tuli itsekin huomattua, onhan tuo firman uusin auto.PL 1118 keskiovi ei toimi.