Ei löydy, ei, ei edes ÅL 3:sta joka nyt firman tuntien olisi saattanutkin olettaa olevan edes kohtuullisessa kunnossaToisaalta valtaosa foorumilaisista tietääkin, että noista Omneista ei kyllä hyvää sanottavaa löydy!

Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Ei löydy, ei, ei edes ÅL 3:sta joka nyt firman tuntien olisi saattanutkin olettaa olevan edes kohtuullisessa kunnossaToisaalta valtaosa foorumilaisista tietääkin, että noista Omneista ei kyllä hyvää sanottavaa löydy!
Näin on. Omasta mielestä nämä ovat kunnoltaan ehkä jopa parhaita Omneja HSL-liikenteessä, kulkevat ihan sujuvasti ja tarjoavat tasaista kyytiä.Toisaalta valtaosa foorumilaisista tietääkin, että noista Omneista ei kyllä hyvää sanottavaa löydy!
Onhan ne saunoja kun ilmastointeja ei korjata.Tämä tuli itsekin huomattua, onhan tuo firman uusin auto.
Lisäksi tänään tuli matkustettua Nobinan kummallakin teli-Omnilla (NF 998 & 999). Tuli vaan taas todettua että vaikka firman ainoat telit onkin, niin on ne lämpimällä aikamoisia saunoja matkustamosta. (Ja muutenkin jokseenkin aika menettelevässä kunnossa.)
Toisaalta valtaosa foorumilaisista tietääkin, että noista Omneista ei kyllä hyvää sanottavaa löydy!
NF 3907 oli saunakin metrokatkon ensimmäisessä viikossa. Toisaalta Nobinan BYD:t ovat usein kylmät, niin firman busseja ilmeisesti ovat kuin hotellisuihku: aina liian kylmä tai liian kuuma, mutta ei koskaan juuri sopivassa lämpötilassa.Tämä tuli itsekin huomattua, onhan tuo firman uusin auto.
Lisäksi tänään tuli matkustettua Nobinan kummallakin teli-Omnilla (NF 998 & 999). Tuli vaan taas todettua että vaikka firman ainoat telit onkin, niin on ne lämpimällä aikamoisia saunoja matkustamosta. (Ja muutenkin jokseenkin aika menettelevässä kunnossa.)
Toisaalta valtaosa foorumilaisista tietääkin, että noista Omneista ei kyllä hyvää sanottavaa löydy!
3907 mainiten; katto vuotaa, välillä myös varsin voimakkaasti etummaisen kattoluukun tietämillä. Kiva auto, mutta ~pikku ongelmia~.NF 3907 oli saunakin metrokatkon ensimmäisessä viikossa.
Bydeissä ainoa mistä voi nauttia kesällä on todellakin ilmastointi ja aina puhalluskanavat säädän itseäni päin.NF 3907 oli saunakin metrokatkon ensimmäisessä viikossa. Toisaalta Nobinan BYD:t ovat usein kylmät, niin firman busseja ilmeisesti ovat kuin hotellisuihku: aina liian kylmä tai liian kuuma, mutta ei koskaan juuri sopivassa lämpötilassa.
Havaintoketjussa taisin mainita.En tiiä mainittiinko jo, mutta Nobina 990 edestä linjakilpi on puoliksi pimeänä
Viime kesänä menin kerran metrokatkon aikana korvaavalla bussilla, oli sellainen sauna että jäi ainoaksi sinä kesänä.NF 3907 oli saunakin metrokatkon ensimmäisessä viikossa. Toisaalta Nobinan BYD:t ovat usein kylmät, niin firman busseja ilmeisesti ovat kuin hotellisuihku: aina liian kylmä tai liian kuuma, mutta ei koskaan juuri sopivassa lämpötilassa.
Ainakin osa Kah sarjasta 1006-1016(?) ovat vuodelta 2009 ja vielä säännöllisessä liikenteessä.Mikä on muuten tällä hetkellä vanhin bussi liikenteessä, katselin vain 587 vakioautoa KAH 1122 joka näytti hieman nuukahtaneelta jo kun oli tauolla Mellunmäessä...
KAH:lla on 1006:sta alkavassa sarjassa jokunen yksilö, jotka on rekisteröity jo joulukuussa 2009. Ei tällä haavaa taida olla HSL:n tilaamassa liikenteessä sitä vanhempia autoja. Nobinalla vuokralla olevista linjan 99V sijaisautoista pari taitaa päästä varsin lähelle.Mikä on muuten tällä hetkellä vanhin bussi liikenteessä, katselin vain 587 vakioautoa KAH 1122 joka näytti hieman nuukahtaneelta jo kun oli tauolla Mellunmäessä...
ÅL 88 ei tietääkseni ole suoranaisesti HSL-liikenteestä poistettu ja LIJ:kin on paikallaan. Rekisteröity kesäkuussa -09.KAH:lla on 1006:sta alkavassa sarjassa jokunen yksilö, jotka on rekisteröity jo joulukuussa 2009. Ei tällä haavaa taida olla HSL:n tilaamassa liikenteessä sitä vanhempia autoja. Nobinalla vuokralla olevista linjan 99V sijaisautoista pari taitaa päästä varsin lähelle.
Juu arvasin että erikoisajossa voi olla vanhempaakin mutta aika vanhimmasta päästä nuo Scalat....KAH:lla on 1006:sta alkavassa sarjassa jokunen yksilö, jotka on rekisteröity jo joulukuussa 2009. Ei tällä haavaa taida olla HSL:n tilaamassa liikenteessä sitä vanhempia autoja. Nobinalla vuokralla olevista linjan 99V sijaisautoista pari taitaa päästä varsin lähelle.