Bussien kunto

Tulin vasta hiljattain noteeranneeksi, että KAH:n uusissa Yutongeissa (etenkin U12:ssa) kuuluu kaiuttimista kuulutusten aikana sangen häiritsevää surinaa. Vastaavaa ei ole Tammelundin tai Pohjolan autoissa kuulunut joten mahtaakohan noissa Koiviston yksilöissä olla jokin vika tai kenties jäänyt joku säätö tekemättä?

Ja kyllä, kaiuttimista kuuluvan napsahduksen kuulutuksen päättyessä olen myös muissa tuoreemman pään yksilöissä huomannut.
 
Viimeksi muokattu:
Tuulilasi on se kuljettajan tärkein näyttöruutu, eli pyyhijänsulat pitää olla kunnossa ja tuulilasin sisäpesijä pitää olla ammattilainen. Ettei ole se harmaa rätillä vedetty sumentuma tuulilasissa. Pesty on mutta mitään ei näe! Uskon että ATR-42 lentokoneessa kaikki nämä asiat ovat kunnossa ja tässä konetyypissä matkustaja määrä on 42! Sama kuin meilläkin. Me toimitaan toki maaliikenteessä, mutta vastuu on sama.
 
Viimeksi muokattu:
PL 297 takaovi irronnut alareunasta kokonaan. Vasemmalle käännyttäessä oven alareunaan tuli parhaimmillaan ainakin 20cm rako. Alhaalla todella nopeasti räpsäisty kuva.😅
Tämä siis ei ollut lainkaan yhtä suuri rako kuin parhaimmillaan oli.
 

Liitetiedostot

  • InShot_20250416_173245301.jpg
    InShot_20250416_173245301.jpg
    120.2 KB · Lukukerrat: 71
Viimeksi muokattu:
28.4. Klo 16.45.

Nobina 960:n etukilpi esittää pistesotkua. Paperilappu ja bussitutka ilmoittaa bussin olevan linjalla 321.
 
28.4 Klo 18.05

Nobina 1100:n Etu ja sivunäytöt olivat rikki ja näytti ei linjalla. Paperilappu oli ihan hauskassa paikassa. Linja oli 562
 

Liitetiedostot

  • 20250428_180752.jpg
    20250428_180752.jpg
    109.9 KB · Lukukerrat: 68
Takaisin
Ylös