Bussien kunto

Ne etuovet hajosi lopullisesti Pitäjänmäen aseman kohdalla linjalla 59 Herttoniemen suuntaan mennessä siis. Kuljettaja laittoi siinä lapun ikkunaan, kun etuovet eivät enää toimineet.
 
Ne etuovet hajosi lopullisesti Pitäjänmäen aseman kohdalla linjalla 59 Herttoniemen suuntaan mennessä siis. Kuljettaja laittoi siinä lapun ikkunaan, kun etuovet eivät enää toimineet.
No siinä tapauksessa selvästi jostain muusta kyse. Noissa tuon sarjan Yutongeissahan taitaa olla vielä paineilmatoimiset etuovet joten olisikohan jotain siihen liittyvää sitten.
 
Ei tarkalleen liity bussien kuntoon mutta niitten laitteiston kuntoon, miksi ei voi laittaa äänenvoimakkuutta ja näytön valosuutta softan sisälle samalla tavalla miten muissa maissa esim. Berliinissä toimii, kun melkein jokasessa autossa on joku näistä napeista hajalla tai ei oo ollenkaan
 

Liitetiedostot

  • 20250128_150046.jpg
    20250128_150046.jpg
    71.8 KB · Lukukerrat: 65
Ei tarkalleen liity bussien kuntoon mutta niitten laitteiston kuntoon, miksi ei voi laittaa äänenvoimakkuutta ja näytön valosuutta softan sisälle samalla tavalla miten muissa maissa esim. Berliinissä toimii, kun melkein jokasessa autossa on joku näistä napeista hajalla tai ei oo ollenkaan
Syy on niinkin yksinkertainen että HSL vaatii kuuluvia/toimivia pysäkkikuulutuksia.
 
Takaisin
Ylös