Westendin Linja vastuullisena perheyrityksenä asettaa muut asiat etusijalle ja voittoa tulee sitten jos tulee.
Westendin Linjan omistajien rahanteosta bussialalla on langetettu vankeustuomioitakin: uutinen ja toinen uutinen.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Westendin Linja vastuullisena perheyrityksenä asettaa muut asiat etusijalle ja voittoa tulee sitten jos tulee.
Concordia sijoitusrahastojen omistamana yhtiönä hakee vain parasta voittoa, keinoja kaihtamatta. Westendin Linja vastuullisena perheyrityksenä asettaa muut asiat etusijalle ja voittoa tulee sitten jos tulee.
Westendin Linjan omistajien rahanteosta bussialalla on langetettu vankeustuomioitakin: uutinen ja toinen uutinen.
Tällekin päivää ns. "päivän naurut" järjestyi kuin Manulle illallinen, kiitos "kemkim" siitä ...
Eipä olisi kyllä uskonut! Vielä kun kehuvat pienen yhtiön hyvyyttä täällä YTV:n lehdessä sivulla 6:
http://www.ytv.fi/NR/rdonlyres/75643C0B-54C3-4192-A4E2-54790C292A9B/0/hyppaa_kyytiin_2005_3.pdf
Ei ehkä kannata sokean naivisti uskoa kaikkea mitä mainoslehdet hymyssä suin yrittää kertoa... Mutta eipä silti, oikeassahan tuo ytv:n uutinen on. WL on kyllä saanut kiitosta matkustajilta, mutta eipä se TJ:n toimia yhtään sen enempää tee hyväksytymmäksi.
YTV-lehti on kuitenkin viranomaistiedotteeksi luettava viranomaisten julkaisema lehti, eikä mikään tavallinen mainos. No, ehkä viranomaiset haluavat kannustaa entistä lavean polun kulkijaa uuteen alkuun.
Matkustin Ti 14.4 aamulla linjalla h15 länsisatamaan ja autona oli vakkarikuljetin 446, etuoven toisessa puoliskossa oli jokin vika ja se paiskautui kovalla voimalla kiinni. Kun tulin illalla laivalta takaisin niin sama auto oli edelleen linjalla ja nyt ovi ei enää sulkeutunut itsestään vaan kuljettajalla oli apuna pitkä puukeppi jolla hän sai oven työnnettyä kiinni ohjaamosta käsin!
YTV-lehti on kuitenkin viranomaistiedotteeksi luettava viranomaisten julkaisema lehti, eikä mikään tavallinen mainos. No, ehkä viranomaiset haluavat kannustaa entistä lavean polun kulkijaa uuteen alkuun.
Se jos kunnat omistavat Ytv:n, ei sen julkaisut tee niistä viranomaistiedotteita.
Pohjolan Liikenne on ainoa kunnon yhtiö, mutta en yllättyisi, jos sieltäkin löytyisi jotain huonoa.
Tämä on vahva väite, enkä sinun viestihistorialla kannattaisi tuollaista väittää. Mitä käsität ns. kunnon yhtiöllä? Onko valtion omistamaan konserniin kuuluva yritys sitä, jos sen harjoittama linja-autoliikenne haiskahtaa vahvasti pääliiketoiminnalla subventoidulta? Eikö tällainen aiheuta epätasa-arvoista kilpailua? Vai onko yritys sinusta kunnon yhtiö kun se kilpailee kilpailutetussa liikenteessä eri resurssein kuin vapailta rahoitusmarkkinoilta varansa ammentavat yritykset?
Pohjolan Liikenne on ainoa kunnon yhtiö, mutta en yllättyisi, jos sieltäkin löytyisi jotain huonoa.