Mistähän tässä on oikein kyse? En tosin ole lukenut PL:n kuljettajan kriteerejä joten en tajua tilanetta.HelBillä vuosikaudet bussia ajaneet eivät ole Pölhölän mielestä työkykyisiä... Semmosta.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Mistähän tässä on oikein kyse? En tosin ole lukenut PL:n kuljettajan kriteerejä joten en tajua tilanetta.HelBillä vuosikaudet bussia ajaneet eivät ole Pölhölän mielestä työkykyisiä... Semmosta.
Mistähän tässä on oikein kyse? En tosin ole lukenut PL:n kuljettajan kriteerejä joten en tajua tilanetta.
Kuten jo yllä sanoin: siksi, että Helsingin kaupunki on myös HSL:n omistaja ja HelB osallistuu HSL:n kilpailutuksiin. Kilpailutuksen järjestäjä ei saa tukea omaa yhtiötään, joka osallistuu kilpailuun.
Mistähän tässä on oikein kyse? En tosin ole lukenut PL:n kuljettajan kriteerejä joten en tajua tilanetta.
Mites sitten on Pöhölän laita? Pölhölän on osa VR-Yhtymää, jonka omistaa valtio ja Helsinki osa Suomen valtiota.
www.vrgroupraportti.fi sanoi:Linja-autoliikenne
Pohjolan Liikenteen matkustajaliikenteessä kuljetettiin 26,1 miljoonaa matkustajaa, mikä oli 9,6 prosenttia enemmän kuin edellisenä vuotena. Matkustajamäärien nousu johtui pääkaupunkiseudulla voitetuista uusista linjoista sekä kaukoliikenteen matkustajamäärien kasvusta. Tämä näkyi myös liikevaihdossa, joka kasvoi 12,2 prosenttia edelliseen vuoteen verrattuna ja oli 70,1 miljoonaa euroa (62,5 M€). Liikevoitto oli 6,5 M€ (5,6 M€).
Pohjolan Liikenteellä oli kertomusvuonna sopimusliikennettä HSL:n toiminta-alueella Helsingin ja Espoon sisäisessä liikenteessä sekä seutuliikenteessä. Sopimusliikenne HSL-alueella laajeni merkittävästi voitettujen linjojen ansiosta.
Pohjolan Liikenne avasi vuonna 2012 verkkokaupan.
Mistähän tässä on oikein kyse?
Mites sitten on Pöhölän laita? Pölhölän on osa VR-Yhtymää, jonka omistaa valtio ja Helsinki osa Suomen valtiota. Jos VR tukee Pölhölän liikennettä tulisi sen olla myös kiellettyä, koska tähän ei käytetä pelkästään stadilaisten veronmaksajien rahoja, vaan koko Suomen kansan!
Euroopan komissio epäilee alustavan tarkastelun perusteella, että Helsingin kaupunki on antanut Helsingin Bussiliikenne Oy:lle (HelB) perusteetonta valtiontukea. Asiassa on aloitettu muodollinen tutkintamenettely. Helsingin kaupungin tiedote
Voi myös tulla rumaa jälkeä veronmaksajille, jos HelB ei ole pitämässä hintatasoa millään tavalla kurissa. Joku fiksu tällä foorumilla joskus sanoikin, että paras HelB on sellainen, joka osallistuu aina kilpailutuksiin mutta ei koskaan voita mitään.
Niinpä kai, mutta ei taida bulvaaninakaan toimiminen olla täysin laillista tai ainakaan markkinatalouden hengen mukaista.