Vantaan osalta V36 loppuu syksyn 2012 alkaessa, ymmärrettävä ratkaisu vähäisten käyttäjämäärien takia. Korson suunnalla linjat V73 ja V75 voisi yhdistää hieman reittejä muuttaen ja samalla voisi aloittaa liikenteen myös sunnuntaina. Myös linjalla V77 on melko alhaiset käyttäjämäärät ja sen korvaamista esim. jonkun toisen linjan reittejä muuttamalla voisi harkita. H74 jatkaminen Porttipuistoon linjatunnuksella 714 kuullostaa järkevältä kun linjaan tulee paljon uusia käyttömahdollisuuksia ja reittiä ei edes tarvitse jatkaa kovinkaan paljon. Espoon suunnan yölinjat 110N, 130N, 140N, 210N ja 220N muuttuvat "normaalien" linjojen N-versioiksi, menevät vissiin suoraan ilman kilpailutusta sille liikennöitsijälle, joka ajaa kyseistä linjaa silloin.