Onpas todella pitkä pysäkinväli tuossa Mechelininkadulla, reitin suunnilleen tiheimmin asutussa osassa...
Ehkä on ajateltu kävelyn ja Alepafillaroinnin terveysvaikutuksia.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Onpas todella pitkä pysäkinväli tuossa Mechelininkadulla, reitin suunnilleen tiheimmin asutussa osassa...
Onpas todella pitkä pysäkinväli tuossa Mechelininkadulla, reitin suunnilleen tiheimmin asutussa osassa...
Satelliittikuvan perusteella ei tuolla välillä ole fyysisiä pysäkkejä ollenkaan. Mechelininkatu on tuolta osalta rempattu juuri ja tuskin kaupunki on valmis mylläämään heti uusiksi pysäkkisyvennyksiä yhdelle parinkymmenen minuutin välein kulkevalle linjalle. Myöskin pelkkien pysäkkitolppien pystytys saattaa olla haastavaa kun koko välin on etelään päin pyörätie ajoradan vieressä, jonne pysäkkitolppien tapaisia esteitä tuskin hyväksytään. Tai sitten sitä, että matkustajat nousevat pyörätien yli bussista ja bussiin.
Kummaa palvelua sekin on jos vain läpi ajetaan. Ja kaksikymmentä minuuttia on melko yleinen vuoroväli Helsingissä.
Nimenomaan ei ole. Litiumakut lämpenee ladattaessa ja silloin on todennäköisin ajankohta vaurioitumiselle, joka johtaa paloon. Lisäksi litiumioniakut poksahtaa, jos niitä ylilataa. Latauselektroniikan pitäisi tämä estää, mutta jos tämä pettää, ongelma tulee nimenomaan latauksen aikana. Jälkimmäinen on tosin pienempi huoli terminaalissa, kun busseja tuskin jätettäisiin lataamaan ilman valvontaa niin pitkäksi aikaa, että akut täyttyvät.
http://jlf.fi/f12/15699-hsl-bussiliikenteen-kilpailutus-51b-2020-a/Koska tää muuten kilpailutetaan uudelleen ja koska tulokset ratkeavat?