vristo
Tunnistettu jäsen
- Liittynyt
- 28 Kesäkuu 2005
- Viestit
- 4,136
Mistä aloitetaan? Esimerkkejä, kiitos.Henkilöstöä voisi tosiaan vähentää.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Mistä aloitetaan? Esimerkkejä, kiitos.Henkilöstöä voisi tosiaan vähentää.
Mistä aloitetaan? Esimerkkejä, kiitos.
Jos nyt pitäisi etsiä lisää säästökohteita niin Vantaalla lopettaisin linjat 619 ja 737(K). Perusteluna 619:sta lopettamiselle on se, että 736 kulkee samaa reittiä reilusti yli puolet matkasta ja poistuva reittiosuus on vähäinen ja 631:n ja 641:n voisi laittaa koukkaamaan lenkki Leinikkitie-Sananjalantie-Kallioimarteentie. Vastaavasti 737(K) korvautuu hyvin muilla linjoilla eli 735:lla, 736:lla ja 739:llä.
Miksei ajeta kesäisin shuttlea vaikka Munkan aukiolta ja nivottaisi 4een.... Eihän siihen monta pikkubussia menisi .....
Mikähän se kesä on? Jos se on vain kaksi kuukautta eli normaali kesäaikataulukausi niin vielä kummallisemmaksi menee. Kyllä Seuriksessa turisteja riittää varhaisesta keväästä myöhäiseen syksyyn. Eivätkä kaikki sieltä ole arkenakaan poistuneet 15:een mennessä. Mukava kävellä Paciuksenkadulle tms:een.
Halut ilmeisesti lisää yksityisautoja kantakaupunkiin.
---------- Viestit yhdistetty klo 20:27 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 20:26 ----------
Haluat siis enemmän yksityisautoliikennettä kantakaupunkiin?
Järkevää olis jos linjat 14 ja 24 yhdistäis yhdeksi linjaksi joka kulkisi Hietaniemen/Seurasaaren/Munkkiniemen/Pitäjänmäen kautta Pajamäkeen. Sillon säilyisi Hietaniemeen/Seurasaareen kokopäiväliikenne.24 voisi jatkaa Munkan aukiolle muutekin. Ongelman ei pitäisi olla ainakaan Meilahdentien silta, kun sitä kautta on ajettu 24 poikkeusreittiä, eikä myöskään Munkkiniemenaukion päätepysäkin riittävyys, kun 52 lähtee sieltä samoihin aikoihin kun nämä muutkin muutokset ollaan toteuttamassa. 57:lle on kuitenkin ennemmin tai myöhemmin tulossa latauspaikka sinne, jota voivat käyttää myös 24 bussit ja samalla saadaan lisää matkustajia kun Seurasaareen pääsee kahdesta suunnasta.
24 Kamppiin katkaisun myötä siitä ja 14 tulee vielä selvemmin linjapari. Jos 14 säilyy Länsi-Helsingin raitioteiden jälkeen, niin sille voisi jo nyt harkita uuden reitin mukaista linjanumeroa. Esimerkiksi 29, joka oli 24 apulinjan numero 80-luvun puolessavälissä ja kulki juuri 14:sta tulevaa reittiä Mechelinin- Ja Paciuksenkadun kautta.
Järkevää olis jos linjat 14 ja 24 yhdistäis yhdeksi linjaksi joka kulkisi Hietaniemen/Seurasaaren/Munkkiniemen/Pitäjänmäen kautta Pajamäkeen. Sillon säilyisi Hietaniemeen/Seurasaareen kokopäiväliikenne.
Järkevää olis jos linjat 14 ja 24 yhdistäis yhdeksi linjaksi joka kulkisi Hietaniemen/Seurasaaren/Munkkiniemen/Pitäjänmäen kautta Pajamäkeen. Sillon säilyisi Hietaniemeen/Seurasaareen kokopäiväliikenne.
Järkevää olis jos linjat 14 ja 24 yhdistäis yhdeksi linjaksi joka kulkisi Hietaniemen/Seurasaaren/Munkkiniemen/Pitäjänmäen kautta Pajamäkeen. Sillon säilyisi Hietaniemeen/Seurasaareen kokopäiväliikenne.
Pohdin sitä, pystyykö linjoja 14, 18 ja 39 tahdistamaan keskenään Munkkiniemessä ja Munkkivuoressa, jos 14 ajaa Hietaniemen kautta.
Ei pystyisi vuorovälien puolesta kuitenkaan, koska 18:sta ja 39:stä tulee tiheään kulkevia runkolinjoja ja 14:stä harvakseltaan kulkeva täydentävä linja. Tämän keskeytetyn kilpailukierroksen aikatauluissa 18 ja 39 oli tahdistettu keskenään ja 14 kulki niistä riippumattomasti.