Mitähän tästäkin pitäisi taas ajatella, pitäisikö itkeä vai nauraa, sääliä niitä jotka joutuvat Höselin armoille vai pilkata niitä, jotka ylipäätään suostuvat johonkin sovelluspelleilyyn?
Tänään on taas sellainen päivä, että Höselin maanmainio sovellus on känkkäränkkämoodissa. Kestää kymmeniä minuutteja, ennen kuin lippu tulee. HS kertoo meille, että sovelluksen hitaus ei Packalénin mukaan ole peruste matkustaa liputta: ”Edelleen suosittelemme päivittämistä. Sovellusta kannattaa kokeilla jo ennen pysäkille lähtöä”, Packalén sanoo. Tämä Packalén esitellään Höselin viestinnän päivystäjänä.
No, tottahan jokaisella, joka Höselin palveluita joutuu käyttämään, on aikaa odotella se muutaman kymmenen minuuttia, että lippu tulee. Ja tietysti kotona herätään tuntia etukäteen aamulla ihan vaan siltä varalta, että jos sovellus on känkkäränkkämoodissa, niin kokeillaan sitä kaikessa rauhassa kotisohvalla 40 minuuttia ennen töihin lähtöä.
Kuka ostaisi niin korkeat tikkaat, että ne ulottuisivat tuonne Höselin norsunluutorniin?
Tässä uutinen:
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009469883.html
Sanomattakin on selvää, että edellytykset tarkastusmaksun määräämiseen eivät ole olemassa. Sitä ei Hesarin Milla ole viitsinyt sen kummemmin tuoda esille tai selvittää. Mä alan olla sitä mieltä, että koko tarkastusmaksumääräämisoikeus on aika vaakalaudalla. Ei ole lippujen hankita varmaa, kuten laki edellyttää.