Vs: 13 minuuttia päärautatieasemalta
Pisin seisonta-aika on useinmiten länsilinkin pysäkin jälkeen. Siinä saa valokiertoa odottaa. Kas kun siihen ei saanut sellaista liikennejärjestelyä toteutettua, että siihen olisi tehty alikulku: varsinkin kun siinä on jalankulkijoille ja pyöräilijöille sellainen tarjolla. Ja varsin laaja sellainen.
Ja muuten: rautatientori on nykymuodossaan aivan toivoton sumppu kun siitä menee kaksi kolmosta, kutonen sekä ysi samoja kiskoja pitkin. Ruuhka-aikoina pysäkki on välillä aika hyvin tukossa.
On myös aika monen viestin voimalla käynyt selväksi, miten reitin liikennejärjestelyt ovat epäonnistuneet. Mahdoitko testimatkallasi laskea, montako kertaa vaunu seisoi muualla kuin pysäkillä, kauanko turhat seisomiset kestivät ja mitä nopeutta vaunu ajoi silloin, kun se liikkui. Sillä eihän raitioliikenteen aikataulujakaan tehdä sujuvan liikennöinnin mukaan, kun sujuva liikennöinti ei ole mahdollista. Ja sitä sujumattoman liikenteen aikataulua pitää sitten noudattaa ja ajaa hissukseen silloinkin, kun ei muuten olisi pakko.
Antero
Pisin seisonta-aika on useinmiten länsilinkin pysäkin jälkeen. Siinä saa valokiertoa odottaa. Kas kun siihen ei saanut sellaista liikennejärjestelyä toteutettua, että siihen olisi tehty alikulku: varsinkin kun siinä on jalankulkijoille ja pyöräilijöille sellainen tarjolla. Ja varsin laaja sellainen.
Ja muuten: rautatientori on nykymuodossaan aivan toivoton sumppu kun siitä menee kaksi kolmosta, kutonen sekä ysi samoja kiskoja pitkin. Ruuhka-aikoina pysäkki on välillä aika hyvin tukossa.