- Liittynyt
- 2 Heinäkuu 2005
- Viestit
- 374
Aika pienellä osuudella niitä pylväitä tuolla reitillä on: Nekalantie ja pikku pätkä Jokipohjantietä. Yhteensä ehkä 15 prosenttia koko Kaukajärvi-Nekala-keskustori -reitin pituudesta. En tiedä onko tuollaisilla pylväillä enää käyttöä, vaikka johdinlinja päätettäisiinkin rakentaa.
Aiemmin prosentti oli isompikin, kun linjan reitti kulki Muotialantietä pitkin. Pari vuotta sitten linjaa siirrettiin, joten tältäkään osin 15 ei olen ihan takuustabiili linja, jota Ultrix edellytti.
Lisäksi kannattaa huomata, että linjan matkustajamäärät ovat aika nihkeät noin tiheälle liikenteelle. Joten jos Tampereen talous tiukkenee, linjan 15 harventaminen ei ole ihan mahdoton ajatus. Bussit kulkee nykyisin suurimmaksi osaksi melko vajaina.
Matkustajamäärät voivat Laulumaan rakentamisen myötä hiukan kasvaa, toisaalta Nekalassa matkustajat vähenevät.
Mutta sinänsä hyvä ajatus, kehittelisin sitä vain jollekin muulle linjalle.
Aiemmin prosentti oli isompikin, kun linjan reitti kulki Muotialantietä pitkin. Pari vuotta sitten linjaa siirrettiin, joten tältäkään osin 15 ei olen ihan takuustabiili linja, jota Ultrix edellytti.
Lisäksi kannattaa huomata, että linjan matkustajamäärät ovat aika nihkeät noin tiheälle liikenteelle. Joten jos Tampereen talous tiukkenee, linjan 15 harventaminen ei ole ihan mahdoton ajatus. Bussit kulkee nykyisin suurimmaksi osaksi melko vajaina.
Matkustajamäärät voivat Laulumaan rakentamisen myötä hiukan kasvaa, toisaalta Nekalassa matkustajat vähenevät.
Mutta sinänsä hyvä ajatus, kehittelisin sitä vain jollekin muulle linjalle.