Jyväskylän paikallisliikenne

Tarkoitat varmaan eCitaroa? Hintahan se ratkaisee. Toinen on myös se, että 12 metrin eCitarossa istumapaikkoja voi olla vain joko 26 tai 29, jolloin ne eivät läpäisisi kalustovaatimuksia.
Matkustin Leppävaarassa eCitarolla ja siinä oli yli 40 istumapaikkaa.
 
En tiennytkään että vanhoja Citeoita aletaan muuttamaan superlinkeiksi. Auto 566 saanut uudet penkit mutta ulkopuolelta vielä kokonaan vihreä.
 
voisikohan nuo olla jotkut seutu liikenne penkit ,tuskin noihin super linkkeihin penkkejä tarvii vaihtaa.
 
Onko niin, että 113 ei ole Linkki-linja, kun sitä ei näy Linkin reittioppaassa esim 140 tapaan? Muun muassa minulle ennestään täysin tuntematon linja 100 (Korpilahti-Rutalahti) kuitenkin näkyy reittioppaassa.
 
Onko niin, että 113 ei ole Linkki-linja, kun sitä ei näy Linkin reittioppaassa esim 140 tapaan? Muun muassa minulle ennestään täysin tuntematon linja 100 (Korpilahti-Rutalahti) kuitenkin näkyy reittioppaassa.
Linkin nettisivujen mukaan 113 on seutuliikennettä, mutta on kyllä perin merkillistä miksi sitä ei näy reittioppaassa kun kuitenkin kaikki muut seutuliikennelinjat siellä näkyvät. Siis kuka näistä päättää ja mikähän logiikka tuossakin on? Alkaa tuntua jo siltä että nämä yrittävät tahallaan tehdä kaiken mahdollisimman vaikeaksi matkustajille.
 
Onko niin, että 113 ei ole Linkki-linja, kun sitä ei näy Linkin reittioppaassa esim 140 tapaan? Muun muassa minulle ennestään täysin tuntematon linja 100 (Korpilahti-Rutalahti) kuitenkin näkyy reittioppaassa.
Nooo.. Ely suostuu vielä maksamaan ni ei haluta puuttua asiaan liikaa. Sama kuin siinä että Mäkelä ajelee Petäjäveden markkinaehtoisena, niin säästöä säästöä..
 
voisikohan nuo olla jotkut seutu liikenne penkit ,tuskin noihin super linkkeihin penkkejä tarvii vaihtaa.
Pitää vaihtaa verhoilu Superlinkin grafiikoilla varustettuun kankaaseen, samaan jota uusissa Citeoissa ja Yutongeissakin on. Itse penkkejä ei tietenkään liene vaihdettu.


Mikähän järki tuossakin on?
Kuinka niin? Olihan se tiedossa että vanhoja Citeoita jää melko paljon liikenteeseen myös. Ehkä olisin itsekin olettanut, että runkolinjoja tultaisiin ajamaan kokonaan uudella kalustolla, mutta ei kai tuossa mitään erikoista toisaalta ole. Uusien sähköautojen ajovuorot halutaan varmasti maksimoida, niin eiköhän Superlinkin väreissä ole hyvä olla myös vanhempia autoja varalla tai arkipäivän kiireisempiä tunteja varten.
 
Viimeksi muokattu:
toisaalta hyvä,että noiden vanhempien autojen maali ja sisä pintoja vähän päivitellään,mikähän noiden teli scanioiden kohtalo on jäävätkö tänne vai siirtyvätkö jonnekkin etelään.
 
Onko kenelläkään tietoa uudesta paikallisliikennekeskuksesta? Itse yritin etsiä mutten löytänyt oikeastaan mitään.
 
Onko kenelläkään tietoa uudesta paikallisliikennekeskuksesta? Itse yritin etsiä mutten löytänyt oikeastaan mitään.
Uusia laitureita tulossa ilmeisesti muutama kappale, en tiedä lasketaanko tähän mukaan PALI-pysäkit vai onko nämä 4 uutta laituria pelkästään paikallisliikenteelle. Suuren katoksen sääsuojausta parannetaan, ilmeisesti tarkoittaa sitä että takaseinä peitetään kokonaan lasilla, ettei sivuttainen sade pääse ikävöittämään.
 
Takaisin
Ylös