Muutamia paikkoja, joihin voi lisätä täpliä kartalle.
Tapanila, Rintamasotilaantien ja Vanhan Yrttimaantien risteys, 76
Puistolan asema, Ajurinaukio, 70A, 70T, 73, 75, 76S, 77V (eri aikoina 1975 jälkeen nykyisen silmukan rakentamiseen asti)
Suutarila, Penttilän aukio, 70, 70V, 70X, 73 (Siirtoon Lampputielle asti)
Heikinlaakso, Vanha Porvoontie, 77V -> 75S, 77V (Nykyistä risteystä Heikinlaaksontielle ei ollut)
Puistola, Puistolantie/Puistolan raitti -risteys, 74, 74N
Ylä-Malmi, Syystien ja Kirkonkyläntien risteys, 69
Siltamäki, Kirkonkyläntie, 70
Suutarila, Airam (ei Lampputie) 76 (ex 77), 76S. Viimeisinä aikoinaan reitti kääntyi samalta kohtaa, josta 70A kääntyi Arttolantielle kohti vanhaa Puistolan asemaa.
Pihlajisto, Tiirismaantie, 71T
Linjan 65 päätepysäkki on aikanaan ollut Oulunkylän aseman likellä nykyisellä Maaherrantiellä.
Leppäsuolla, Pohjoisen Rautatiekadun ja Mechelininkadun kulmilla on ollut erään 19 inkarnaation päätesilmukka tovin, ennen 55V:n liikennöintiä Jätkäsaareen
Lauttasaarentiellä on ollut linjalla 20 päätepysäkki (Vulcan), myöhemmin siinä on ollut eri kirjainversioilla päätepysäkki.
Linjalla 33 oli läntinen päätepiste nimellä Tarvo Ritokalliontien päässä.
Linjoilla 17(V), 58A on ollut päätepysäkki Aleksis Kiven kadun itäpäässä.
Suvilahdenkadulla oli 16A päätepysäkki.
Torpparinmäki, Fallintori (Ylä-Fallintien ja Torpparinmäentien risteys), 67, ennen siirtoa tien pohjoispäähän. Nykyään näemmä siitäkin tehty paikoitusalue.
Vanhan linja 68 (SIL) päätepysäkki oli Asessorintiellä, likellä Viskaalintietä. Ajoi myötäpäivään silmukan Viskaalintie-Herastuomarintie-Lainlukijantie-Asessorintie-Viskaalintie.
Tammisalon nimellä taisi kulkea suurin piirtein Abraham Wetterin tien ja Ruonansalmentien risteyksen tienoilla ollut linjan 83 päätepysäkki, ennen metroa siis.
Prinssintien ja Roihuvuorentien risteyksessä on edelleen silmukka, jossa linja 82 kääntyi. Likeisillä pysäkeillä tasasivat aikaa linjat 58 ja 82T ajaen silmukkareittiä.
Linjalla 56 oli ensimmäinen päätepysäkki nykyisen Stoan kohdalla.
Myllypadontielle ajoivat aikanaan 92 ja myöhemmin 92B. Orpaanportaan kohdalta on poistunut linjalla 92A ollut silmukka. Myllypurontien ja Yläkiventien risteyksen lähelle päätyi viimeisenä 92X.
Kalannintien päässä (Kalanninpolun silmukka) oli jonkin aikaa linjan 46 päätepysäkki. Se siirtyi sinne Hämeenlinnanväylän varresta, johon se ensi alkuun ajoi.
Hankasuontien päässä ei taida enää olla millään linjalla päätepysäkkiä. Joskus sinne päättivät matkan 39A ja 51.
Ruskeasuolta on kadonnut vanha linjan 10 päätesilmukka ja sen yhteydessä ollut liittyntäterminaalialue, jossa viimeisinä käyttöpäivinään oli linjan 23 päätepysäkki. Toinen vastaava kadonnut päätepysäkkipari on Töölön tori (5, 47).
Abrahaminkadulla kääntyi ympäri joskus linja, joka kuljetti Dipolin ja vanhan Teknillisen korkeakoulun välillä ihmisiä.
Kauppatorillakin on ollut Havis Amandaa likellä päätepysäkki mm. linjoilla 13 ja 96S. Jälkimmäisellä oli aiempi päätepysäkki Kruununhaassa, Hallituskadulla, sikäli kuin muisti ei petä.
17 ei aina ajanut aivan Merikadulle asti. Kapteeninkatu 18 oli sen päätekohta etelässä 1950-luvun alussa.
Olympiaterminaalin edustalta lähti keskustaa kohti linjan 12 kilvin HKL:n busseja.
Lauttasaaren Vattuniemessä oli Melkonkujan ja Itälahdenkadun risteyksen lähellä päättärit mm. 21, 21V, 65A, 65N ja 66N.
Lisäksi linjoilla 69 ja 72 oli päätepysäkit Pukinmäki nimellä, mutta eri katuosoitteissa. Tarkempia sijainteja en nyt muista tähän hätään.
Toukolan/Vanhan kaupungin päätpysäkin paikka (linjat 52, 53) oli enemmän nykyisen Vanhan Raatihuoneentorin kohtaa kuta kuinkin Berghyddanin kohdalla. Vanha silmukka on näemmä tuhottu.