No takahan on ex-YTV eli nykyinen HSL. Helsingin liikenteen kauhu ja TKK:n kasvatit.Ylen uutiset kertoo että kaasubussien poistuminen ei Helsingin päästöjä hetkauta
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
No takahan on ex-YTV eli nykyinen HSL. Helsingin liikenteen kauhu ja TKK:n kasvatit.Ylen uutiset kertoo että kaasubussien poistuminen ei Helsingin päästöjä hetkauta
Lähes kaikkien poistettujen Säfflien poiston syy oli katkennut runko/kori.
Spekuloisin, että kaikki mantelit 601-609, 801-803, 901-904 ja pätkät 930-937 voisivat olla käyttöön jääviä sarjoja (24kpl)
HelB saa vuodenvaihteessa Nobinalta takaisin kuusi vuokraamansa teliä (näin olen ainakin kuullut), joilla varmaankin korvataan huonokuntoisimpia yksilöitä sarjoista 601-609, 801-803 ja 901-904.
Helbillä ei telien tarve vähene kuitenkaan lainkaan(?) vuodenvaihteessa ja 98-telit tulevat täyteen ikään jo maalis-huhtikuussa. Säfflet+98:t = 8
Vuodenvaihteessa jatketaan siis vielä n. 20:n maakaasuauton voimin.
HelB:llä onkin nyt päätetty, että kaikki 40 MAN-kaasubussia jäävät ajoon ainakin elokuuhun 2015 asti.
Mikäs sai pään yht äkkiä kääntymään?
Eikö niille romuille ole löytynyt sitten yhtään ostajaa? No, oli miten oli niin ainakin 1,5 vuotta annetaan lentokenttälinjoilla "laadukasta" kuvaa pääkaupunkiseudun bussiliikenteestä, jos edes kestävät sinne asti.
Mikä niissä mättää? Ainakin matkustajan ominaisuudessa Lion's City -teleillä on mukava kulkea. Tilava, avara ja tyylikäs.
Minun mielestä näissä ei ole mitään hyvää.Mikä niissä mättää? Ainakin matkustajan ominaisuudessa Lion's City -teleillä on mukava kulkea. Tilava, avara ja tyylikäs.
Mikä niissä mättää? Ainakin matkustajan ominaisuudessa Lion's City -teleillä on mukava kulkea. Tilava, avara ja tyylikäs.