Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Näinpä. Miksi metroa pitää rakentaa sinne, josta on kohtuullisen nopeat tai jopa nopeammat yhteydet sitä ilman? Onhan täällä vaikka kuinka kohteita, joista ei pääse nopeasti mihinkään - kuten vaikka Eira-Kamppi-Meilahti-Munkkiniemi/vuori-akseli. Vaikka metro, joka sille akselille rakennettaisiin, pysähtyisi tiheäänkin, jotta sillä voitaisiin korvata Hernesaaren raitiotien kanssa h14, h18 ja lähes koko s205, metron keskinopeus olisi silti yli kolminkertainen nykyiseen sekä tulevaan h14+18-runkolinjaan verrattuna. Mutta entä nyt rakennettu metro? Matinkylästä Kamppiin 16 minuutissa! Eläköön! Yhtä nopeasti kuin bussillakin! Älkääkä unohtako kaikkia espoolaisia Itäkeskuksessa shoppailijoita! He saavat 5 minuuttia säästöä Kampin kohdalla! Paitsi että tietysti kaikki jotka joutuvat käyttämään liityntälinjoja, heillä matka-ajat pitenevät, mutta eihän heitä varmaan montaa ole? Mutta miksi metroa pitää rakentaa skutsiin eikä sinne missä risteyksiä on keskimäärin 80 metrin välein ja asukastiheyskin suuri? Ai mutta anteeksi, unohdin, kiitäähän siellä sentään raitiovaunut, nuo Euroopan parhaan joukkoliikenteen katujunat.Lisäksi metron kutsuminen osaksi "nopeampaa joukkoliikenneverkkoa" voi olla paikallaan verrattaessa sitä johonkin muuhun, mutta ei Etelä-Espoon nopeabussijärjestelmään.
Miksi metroa pitää rakentaa sinne, josta on kohtuullisen nopeat tai jopa nopeammat yhteydet sitä ilman?
eikä näyttäisi kovin hyvältä metrokioskin kannalta että Matinkylän länsipuolelta posoteltaisiin sujuvasti suorilla busseilla helsinkiin
26.9.: Johtokunta sai kokouksessa selvityksen junatekniikkaan liittyvistä kysymyksistä ja edellytti puheenjohtaja Jessica Karhun ehdotuksesta, että saatu selvitys kirjataan esitykseen ja että hankinta tuodaan johtokunnalle uudelleen käsiteltäväksi.Päätös meni kai kuitenkin tänään pöydälle.
[...] ja päädyn suosittamaan pintarataratkaisua.
Se on ratikkapuolueelta suuri loukkaus joukkoliikennettä ja sen käyttäjiä kohtaan ettei pintarataa edes tutkittu.
iiiii)
iiiiii)
iiiiiii)
Se on ratikkapuolueelta suuri loukkaus joukkoliikennettä ja sen käyttäjiä kohtaan ettei pintarataa edes tutkittu.
joten jos loppuis jo Karlsruhe -yms. säklätys.
Ruokin trollia: Kertoisitko tarkemmin mitä on "Karlsruhe -yms. säklätys".
Se että ratikkapuolue seisoi tumput suorina silloin kun olisi ollut aika toimia, niin siitä saa syyttää vaan itseään. Pintaradalle oli useita edellytyksiä, ja ratikkapuolue ei edes hiiskunut pintaradan selvitysedellytyksestä. Suuri virhe.